Gå til innhold

dere 2 gangsgravide...når kjente dere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjenner faktisk liv til tross for at det står at det er umulig!

jeg er nå ti uker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det i uke 14 med nr 2.

Du er sikker på at det ikke er tarmene dine da? Der har jeg tatt feil noen ganger :-) Eller så har du kanskje 2 der inne?

Skrevet

Eg kjente liv når eg var 14+1 med førstemann, denne gangen kjente eg det endå tidligare, var 10+1. Det er faktisk sant:-) Men har høyrt at dei som er tynne el veldig slanke kjenner det tidligare, om det stemmer el ikkje veit eg ikkje. Eg er iallefall av den slanke typen...

Skrevet

Kjente det når jeg var i uke 17, eller... det var da jeg ble skråsikker. Hadde kjent det før også, men det visste jeg liksom først etter den opplevelsen i uke 17.

Ja, tenk om det er to som baser der inne i magen din! :)

Skrevet

Uke 14, klarte jeg vel å skille mellom tarmbevegelser og de små ploppene som babyen gir meg i ny og ned. Ellers så kjenner jeg hjerteslagene som pumper nede i aorta. Kjenner det nesten hele tiden jeg sitter stille, så det er litt irriterenede. Håper livmoren reiser seg litt opp så den ikke begynner å klemme på store blodkar.

Skrevet

De siste dagene har jeg kjennt en slags bobling under huden, som går over magen. Det kiler litt, så jeg har lyst til å klø på magen. Noen som har opplevd det, og vet hva det er? Er 11+1 i morgen.

Skrevet

Jeg har tenkt tanken jeg også...at der kansje er 2:=) Vi får se.Jeg har misstanke pga magen er stor allerede men har ikke tenkt på det pga jeg har kjent liv for det er jo god plass til 2 ennå hehe.....

Skrevet

Da jeg ventet tvillinger kjente jeg liv i uke 13. Ikke spark, men de berømte boblene. Spark kjente jeg i uke 14.

1,5 år senere hadde jeg en i magen, og da kjente jeg liv i uke 16.

Tror ikke det er mulig å kjenne noe selv med tvillinger i uke 10.

Skrevet

Kanskje du er lengre på vei enn hva du tror?

Skrevet

Jeg er 11 uker og synes også jeg har kjent liv - omtrent samme følelse som hvis man tapper forsiktig med pekefingeren på armen. Bare i magen, altså :-)

Skrevet

Kjente liv i uke 18, da var jeg sikker på at det var babyen og ikke bare "mageromling" !

Skrevet

Rundt uke 15-16 synes jeg å huske. '

Utenpå magen kjente jeg for første gang 18 + 3

Skrevet

Uke 15 med nr 1, er elleve uker strax nå, og jeg har kjent liv et par kvelder nå :)

Skrevet

Tarmene mine gikk amok første gang, men da hun vred seg i uke 16 var det ikke tvil om hva jeg kjente. En fisk som sprellet,ble både redd og skremt men samtidig ute av meg av fryd. Er bare 7+? nå så jeg gleder meg veldig til følelsen igjen.

Skrevet

Kjente første gang i uke 11- utrolig tidlig med tankte på at det varte helt til uke 21 sist.

Skrevet

Kjente liv i uke 14 i mitt første svangerskap. Klart og tydelig en liten fot som gled over innsiden av livmorveggen.. En liten sommerfuglvinge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...