Mammamia:) Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Noen som vet om det er noen plasser på nettet man kan kjøpe en slik vogn? Gjerne brukt.... Har sett på finn.no, men dårlig med slike vogner der.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Hei. Jeg har også sett på finn. Men få som selger Easywalker. Tror de fleste er veldig fornøyde med vognen. SÅ jeg har funnet ut at vi kjøper ny hos Barnas Hus. Gleder meg til å kjøpe vogn!!!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Køpte min på babyjungle.nl jeg.. gikk en uke fra bestilling til jeg hadde den på døra,kjempegreit
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hva betalte du for vogna, VeronicaTfått-Ella? Hva fulgte med i prisen? Har også lyst på denne vogna, ser super praktisk og flott ut!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Skal vi se,betalte 430 euro,var inkl 60 euro frakt,så det ble ca 3000 nok for vogna,levert på døra.480 nok i frakt. det var sportsvogn uten bag,med regntrekk insektsnett og stelleveske. skal du ha bag til koster den 99 euro-19% 80 euro 640 kr ekstra,og da følger regntrekk med til bag også. så jeg synes jeg kom veldig greit ut av det.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Det var slettes ikke verst, nei! Har også veeeeldig lyst på den vogna, trenger heller ikke bag (ikke med det første hvertfall...). Må bare få bestemt meg angående farge! Så greit å få den levert på døra! :-) Kan man vaske trekket som er under føttene, tenker på skitne sko osv hvis jeg velger aqua fargen eller lignende? Er flott når den er ny og fin, men hva når småen har kravlet inn og ut noen ganger med sølete sko osv...? Takk for svar!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Måtte bare sjekke! Det er mulig å ta av trekket på hele vogna,så det kan tas av og vaskes ja.. Husker ikke om det var på denne tråden eller ikke jeg skrev det,men jeg kjøpte army fargen,og den ble jeg kjempefornøyd med! Passer til begge kjønn,(har jente nå) så om vi skulle få en gutt,så kan vi bare kjøpe baggen og vips,ny vogn! Superlurt! Du kommer ikke til å angre om du kjøper denne vogna nei!
Fridulf Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Bestiller nå, tusen takk for innleggene...visste ikke om denne vogna. den har jo alt og er skikkelig kul. De hadde ikke "foot sack" i lime, så da bestilte jeg svart bag. Men det blir vel ikke for ille med grønt, gjør det vel? syns jo ikke inne i "carry cot'en" uansett, er bare for å holde babyen varm.
Fridulf Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 ops, vil jeg få problemer i tollen i Norge når jeg nå har bestilt fra babyjungle.nl? Håper ikke det blir masse ekstra omkostninger.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 det er ikke toll på barnevogner har jeg hørt her inne. det eneste er moms som kan komme i tillegg. har ikke sett noe til noen ekstra regning jeg da.(enda..) men siden de trakk av 19 % (nl moms) så blir det ikke så mue på orginalprisen. regna ca 750 kr på det jeg bestilte. sort og grønt går jo veldig bra sammen. alt går jo med sort egentlig. du må kose deg masse med ny super vogn!!
Caelyn Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Kommer 25% norsk moms i tillegg.. Altså 25% av kjøpesum + frakt og postens tollgebyr på ca 170kr (tror jeg)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Det kommer ei regning på ca 1000 kr fra tollpost ca 14 dager etter du har mottatt vogna
Caelyn Skrevet 30. juni 2007 #14 Skrevet 30. juni 2007 Slipper hvertfall å betale toll Da får vi "leve" med momsen.. Selv om det er helt på trynet
propella Skrevet 30. juni 2007 #15 Skrevet 30. juni 2007 Vi var og kjøpte Easy Walker Sky i dag på Happyland i Svinesund. Super service ) Ringte på forhånd og forhørte meg om hvilke farger de hadde inne og de holdt av en i aqua - herlig og frisk farge! Gleder meg til å trille tur med den i morgen. Har kjøpt den som en ekstra vogn ved siden av Simo kombi, og skal ha den med til Italia om en uke. Betalte 3998 svenske kroner og det blir 3450 norske (siden krona er så sterk nå) Da fulgte det med regntrekk, det er vanlig. Så da sparte vi hele 1450kr på å dra til sweden
Fridulf Skrevet 1. juli 2007 #16 Skrevet 1. juli 2007 Ja, Aqua er kjempefin.... Grattis alle sammen med vogna, gleder meg til min kommer i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå