Gå til innhold

skal vi sammenligne hjerteslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

her ligger det på 150-156, hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

baby'n min ligg mellom 140-146

Skrevet

140-156

Skrevet

Gutten min har 140-145

Skrevet

Min lille har fra 155-160

Skrevet

140 her..

noen av dere som vet hvilket kjønn dere venter?

Skrevet

Jeg hadde 146 sist uke da jordmor målte pulsen. Får se idag da vi skal på UL...håper så å finne kjønne :)

Skrevet

142 her. 80-90% for jente. Turde ikke si 100%. Men har hele tiden trudd jente selv :)

Skrevet

venter nok en liten gutt, jeg! jm syntes at hun så noe mellom beina på babisen, men skal jeg følge kjerringrådene ang hjerteslag, skal det visst være jente (150-156)

litt morro å se variasjonene her, og igjen få bekrefta at dette med hjerteslag og kjønn bare er overtro!! :)

Skrevet

til meg lå de på 140, fikk ikke vite hva de var. Men fikk ny time på fredag den 29/6 da:)

Skrevet

142 sist jordmor målte. vet ikke kjønnet enda-men forhåpentligvis i dag på UL:) dette med hjerteslag og kjønn er nok bare overtro ja:)

Skrevet

Husk at d er forskjell på kvilepuls og når barnet er i aktivitet, når barnet er i ro e vanlig kvilepuls rundt 140 pluss- minus, når barnet er i aktivitet stiger pulsen, derfor kan dere ikke bruke dette til kjønnsbestemmelse

Skrevet

152 og vet ik kjønn siden den hadde bena foran skrittet... Hadde derfor vært kjekt om kjærringrådet hadde stemt :-)

Skrevet

Min lille jente lå på 144 når jeg var hos legen i går..

Skrevet

140, og får en liten guttebass

Skrevet

Ligger på rundt 156 og venter jente

Skrevet

138 og jeg får jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...