Gå til innhold

Nytt medlem

Tarzan06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Ja, jeg hører vel til her, rakk å fylle 35 før jeg merket at noe var på gang. Det "skumle" er at mamma allerede hadde vasket dåpskjolen min, hun var sikker på at noe var på gang, men da jeg drakk på bursdagen min så måtte hun innse at hun tok feil!

3 dager etterpå var jeg sikker på at jeg fikk mensen, men da det ikke kom noen blødning til dagen etterpå tok jeg en test - og holdt på å gå i taket - Jippi!!!

Nå har jeg hatt menslignende smerter i magen og vært kvalm i 13 dager, med stadig økende styrke. Var hos legen i dag, og er sykemeldt ut uka i første omgang. Sjefen var ikke blid, for å si det sånn... Tidligere har jeg slept meg på jobb selv om jeg har vært syk, men nå har jeg jo tross alt ikke bare meg selv å tenke på. Så jeg forsøker å koble ut den dårlige samvittigheten og glede meg over mirakelet som har skjedd. Håper alt går bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til oss!! Har du barn fra før? Du går garantert en spennende tid i møte uansett. Og bare ungdommen, sukk, jeg er 43....

Skrevet

jeg er 40 og gravid så ligger hakk i hel nicco :)

Skrevet

Hjertelig velkommen til oss.

Selv er jeg 37, gravid i uke 19 med førstemann.

Jeg var litt kvalm i begynnelsen, men det har gitt seg helt.

Skrevet

Dette er førstemann for meg. Men ble nettopp "bestemor", katten (Tarzan) fikk 3 kattunger for en uke siden! Så jeg har trening i å klippe navlestrenger. Nå begynner den ene å få øyne, så følger vel de andre hakk i hæl - spennende. Er litt greitt at jeg har noe å være begeistret over, før jeg kan fortelle om min egen tilstand, er jo opprømt over å være gravid, og det er jo ikke så lett å skjule!

Tarzan har liksom vært min baby det siste året, det er blitt en fryktelig bortskjemt katt...

Forøvrig må det være et meget fruktbart hus, der jeg leier min ukependlerbolig - hun jeg leier av er gravid, begge kattene våre har fått unger, og nå er jammen jeg også blitt gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...