Gå til innhold

Hei G.I.H.

viny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hei jenter...Fint at dere tenkjer på meg, det varmer meg...Eg klarte ikkje å mote meg opp til å gå til den UL timen, orka berre ikkje å eventuelt få dårlige nyheter sånn rett før ferien. Valgte derfor å avbestille timen, og fekk ein ny time hos den negative gynokologen den 11.juli, og så har eg fått ein time hos den positive gynokologen den 6.august. Eg får bruke ferien i Danmark på å bestemme meg for om ka time eg tar, eventuelt om eg tar begge. Den 11. juli er eg 9 veker på veg, den 6.august er eg 13 veker på veg. Den negative gynokologen ville knapt gi meg ein ny time etter ferien, for ho meinte at heller kunne ta kontakt etterat eg kom heim,visst eg fortsatt hadde bruk for timen. Det virker nesten som om spiren min er dømt til døden allerede, men både eg og min mann har fortsatt god følelse på at dette skal gå våres veg. Så sidan ho går ut på ferie to dager etterat eg er komen heim, så måtte eg nesten ordne time no, og det fekk eg omsider etterat eg hadde lovt at eg mååte ta kontakt med ein gong visst eg aborterte, for det var andre som og ville ha timen. Men eg SKAL ikkje abortere hverken i Danmark eller etterpå, håper ihvertfall så inderlig at spiren min vil klare seg. Forresten kortid pleier man å ta Duo-testen???

Annonse

Hei igjen godt å høre fra deg , tror jeg hadde gjort det samme om det hadde vært meg. . Den negative gynekologen skal du bare kutte ut vi godt voksne trenger folk som er positive så hold deg til han som er positiv. Dessuten så er det tidsnok den 6. august går det galt så går det galt og da merker du det , men denne gangen så skal det gå bra. Du har ikke prøvd homeopati? Jeg er så desperat nå at her skal alt prøves og det må jeg jo dele med alle dere andre som også har slitt litt. Kos deg på ferien og la oss nå få høre etter hvert. Vi trenger slike oppmuntringer og dette går jo deres vei. Lykke til og en kjempeklem fra viny

Hei

Skjønner godt at du utsetter UL til etter ferien. Ville sannsynligvis gjort det samme. Flott at dere kan ta ferie med en god følelse på at dette går bra. Ang. duo-test står det en god beskrivelse i et innlegg lenger ned på siden (fra 21. juni), men overskriften gentest. Ønsker dere en fortreffelig ferie i Danmark med bare gode dager. God sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...