Gå til innhold

Ullevål eller Riksen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle mine venninner har født på enten Ullevål eller Riksen - virker som om de som har født på Riksen er mer fornøyde enn de som var på Ullevål. Kjenner og en lege og jordmorstudent som begge sier at det allmen kjent innenfor dette miljøet at Riksen har den beste føde avdeligen.

 

Men vi lever jo ikke akkurat i et uland - regner med at de fleste fødeavdelinger er bra - kommer vel sikker an på fødselen din!

 

Hvis du skal føde på Riksen så må du være tidlig ute - det blir fort fullt der!! Jeg skal selv føde der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer fra Ullevål. Min første ble født der, så jeg har søkt om fødeplass der nå for nummer to også. Syntes det var godt å bo på eget hotellrom, med jordmødre og barnepleiere bare en telefonsamtale unna. De kom alltid raskt. Fødselen gikk fint - hadde en fantastisk jordmorstudent hos meg nesten hele tiden. Og annen jordmor og fødselslege dukket opp når de skulle:). Tror det kan være litt fullt der, var f.eks ingen som hadde tid til å sette akupunktur. Og første natten måtte jeg sove på barselavdelingen (dele rom med to andre) fordi der var fullt på hotellet.Og da måtte mannen min reise hjem. Men ble flyttet over på hotellet neste morgen. Men det betyr jo ikke at det alltid er så fullt. Men alt i alt var jeg veldig fornøyd. Men jeg har jo ikke noe å sammenligne med, så jeg hadde også vært nysgjerrig på å høre fra noen som har født på Riksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...