Gå til innhold

Brio dypvogn- erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer en Brio dypvogn fra 2005, men jeg kjenner ikke så godt til merket... dere som har hatt den, har dere noen erfaringer å dele?

Negative så vel som bra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv Brio duo 2005 modell. Kjøpte den når mini var nyfødt, han har blitt 2 år , men vi bruker den fremdeles.

Det er ei super vogn! Kvaliteten er meget bra, vi bor i 2.etg og jeg har humpet vogna opp trappene hver eneste dag i over to år, men den viser alikevel ikke tegn til slitasje.

Vogna er forholdsvis liten og lett, i forhold til vogner i samme "klasse" som feks simo og emmaljunga.

Bagasjebrettet under kan du laste opp med masse matvarer, dersom du har vært innom butikken på trilleturen=) Bagasjebrettet til feks emmaljunga er i stoff, og drar nedi bakken dersom du legger for tunge varer i den!

Har anbefalt vogna til to bekjente som kjøpte rett etter meg, og de er begge strålende fornøyde=)

Finner ikke noe som helst negativt med den vogna!

Skrevet

Har ikke direkte erfaring, men liker godt Brio vognene av utseende. De er romslige - men ser ikke så enorme ut som Simo vognene f.eks.

Skrevet

Ja, synes de er "nettere" enn de andre 4-hjulingene=)

Skrevet

Tusen takk for svar=) Nå er vogna i hus! Ser helt ny ut og jeg gav bare 500 kr!!!

Den er suuuuper synes jeg (selv om jeg bare har trillet den hjem, og i stuen...hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...