Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lilleknerten sovner kl20 og sover til 6-7-tiden! Luksus :o)

Vi har ikke gjort noe spesielt for å få han til å legge seg kl20, men han begynte av seg selv å bli veldig trøtt tidlig på kvelden når han var ca. 3 mnd, og da måtte vi bare legge han. Han smiler stort hvert kveld når han kommer i senga si, han elsker å sove tror jeg, hehe.

Annonse

Jenta mi legger seg mellom 18.30 og 19, av og til kan hun slå til og være våken til nesten 19.30 - strever skikkelig med å holde henne oppe til ihvertfall 18.30. Artig å høre hvor forskjellig de små er :o)

Hun våkner stort sett mellom 05 og 05.30, og vi står opp ca 06. I dag sov hun heldigvis til 07.45, deilig å føle seg uthvilt! Har visst fått utdelt et A-menneske jeg :o)

Annonse

snuppelupp legges mellom 19-20 litt avhengig av når hun avslutter den siste duppen....hun sover ikke hele natta. våkner i 04-05 tiden for mat og sover igjen til ca 06. Sånn er det iallefall nå ,men så fort jeg tror vi er inne i en rutine endrer hun mønster, stadig i utvikling litte snuppeluppa mi :=)))))

Legger seg mellom 19-21.Spørs når siste hvilen er. Klarer å holde henne våken ca 3 timer etter siste hvil,prøver lengre men det går ikke.

Får mat ca 3 ganger i løpet av natten. Sover til 8-10.

Men som ina:) sier og son er det her også, ikke noe lett å holde på en rutine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...