Gå til innhold

Besøksider og ferja og sånt...

Anbefalte innlegg

Når vi bur så langt vekke at vi må ta båt/ferja for å koma fram... Er det rett å halda dei besøkstidene? Kor strikse er dei på det, og får ein evt dekka reiseutgiftene fram og tilbake dei få dagane det gjeld? Det går jo ikkje så ofte båt og ferja...

Eg var sjølv på besøk med son min, til svigerinna og bror min. Trur vi kom og gjekk når det passa dei, så lenge det ikkje forstyrra andre. Måtte reisa til Stord med div ting, henta husnøkkel, så til Bergen og henta klede og sånt + ei bestemor og så tilbake til Stord igjen. Babyen deira kom litt tidlegare enn venta. Men det var litt spesielt trur eg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9682705-bes%C3%B8ksider-og-ferja-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

E det ikkje ganske fritt då? Så lenge ein bur på familierom plager det jo ingen om du har besøk... selvfølgelig anderledes om du deler rom med andre... då bør ein jo overholde besøkstidene for å ta hensyn... Ellers er det vel bare å ta seg ein spasertur rett utenfor med besøket. Eneste er vel kviletiden... DEN ER HEILT HELLIG...slik eg har forstått det i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...