Gå til innhold

DAGMAMMA???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej!!

Min son är 10 månader! Hur får man tag i en dagmamma? Noen tips?

Önskar alla stora o små en STRÅLANDE dag!

//Josefine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv det dilemma...om noen måneder..hvis jeg ikke får barnehageplass. Jeg anbefaler deg IKKE å sette inn annonse i avisen e.l. I følge Aftenposten er det 10.000 dagmammaer i Norge idag, kun ca. 30 er registrert. Jeg har en litt "vond" følelse av å ansette en fremmed til å passe min lille gutt som da vil være 10 mnd. Hva foregår der hjemme når jeg ikke er der? Gutten min kan jo ikke fortelle noe. Det skal i så fall være såååå gode referanser fra folk jeg allerede stoler på.

Hørte med en kollega har en nabo som er dagmamma i sin lille leilighet i 4. etasje i Oslo. Selv var hun fratatt sine egne barn pga. omsorgssvikt. Prøver ikke å skremme deg, altså....men hadde jeg vært deg ville jeg prøvd familiebarnehage hvis du ikke kjenner noen som allerede kan anbefale en flott dagmamma.

Skrevet

Til dere begge:

Anbefaler dere å gå inn på www.registrertdagmamma.com

Skrevet

Skal man ha dagmamma er det viktig at man er trygg. Kjenner man ingen trengs det i hvert fall gode referanser! Sett opp lapp på helsestasjonen om noen vet om en god dagmamma eller de er det selv. Kanskje du får noe napp der? Vet ikke helt hvorfor, men det føles liksom tryggere å gjøre det sånn enn å sette annonse i avisa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...