Gå til innhold

Litt hjelp til regning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på UL.

Var forsterannlegg der, men da jeg ike har noe konkret dato for forrige mens, kunne det fortsatt være fortidlig til å se noe.

skulle tilbake om 10 dager....

Men... jeg tok testen den 14.... så det vil jo si at da er det jo min 9 dager siden befruktingen.... om jeg produserer MYE HCG slik at det er målbart tidlig.

Så hjertet burde begynne å slå rundt den 27 da.... synes det var rart det ikke slo nå egentlig..

Er det noen som har vært på UL tidlig, bare sett fosterannlegg og noen dager senere var det bank bnk med hjertet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mange uker er du på vei da?? ofte ser de ikke hjertet før uke 4-6 vettu =)

Skrevet

Jeg har ikke hatt ordentlig mens siden siste utskrapning, og hadde litt småblødninger den 15 mai..

Har alltid vært klokke klar med syklusser, men de kan jo være litt "kødda" opp nå.

i og med at jeg tok en klar graviditetstest den 14 juni så er jeg vel min 3-4 uker på vei... får vel holde troen oppe, men har mistet alt av ømmhet i brystene.... og kaffen smaker fortsatt godt..

Skrevet

jeg var på UL i uke 5+, da så vi ikke noe mer enn fosteranlegg. (hjerte slo nok, men umulig å se så tidlig) i uke 6 kan man regne med å se hjertet på UL. Lykke til og tvi tvi! Dette går nok bra skal du se.

Skrevet

Håpet er der hvertfall godt blandet med kynismen... men det må jeg ha ellers bærer det evt.rett i kjelleren neste torsdag....og det går jo ikke for det er jo ikke verdens undergang.... selv m det er tøft der og da..

finnes mange værre ting...

:o)

Tusen takk for gode ord... trenger litt sånn innimellom

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...