Gå til innhold

Min siste uke på 1 trimester;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden har vært fylt med spenning, håp og litt redsel..

Nå er det bare og krysse fingrer for at de to neste trimestrene også går bra;-)

Masse lykke til dere andre gravide der ute;-)

Nyte sommeren masse og la spirer gro som gresset bak en utedo..he he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..heldig du ::) jeg kommer snart etter på 2 trimester..er 10+2 i dag så d er ikke så lenge til..men ja d stemmer d du skriver om tankene ang svangerskapet..legen sa til meg at har d gått så bra til nå så er d lite sannsynlig at noe går galt nå :) lykke til alle sammen....

Skrevet

Gleder meg til å hoppe over jeg også, men mangler fremdeles litt. Er 9+6 i dag, og nedtelling til 2 timester er i full gang.

Skrevet

Min siste uke også - 11+4 - Torsdag går jeg over:)

Skrevet

min siste også:) 11+6 idag:) så går vel over på onsdag:)

Skrevet

Siste uke her også, går over på lørdag, tror jeg. Ikke at det har gått helt opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma, men tryggheten og gleden kommer vel etterhvert.

Skrevet

Siste uka på meg også:-) Går over søndag. Begynner endelig å skjønne at det det ser ut til å gå bra denne gangen!

Skrevet

Begynner på tolvte uke i morra! Litt deilig å tenke på... Snart andre trimester!

Skrevet

jippi:=) jeg kommer også snart håper jeg....10+2 her må vel endre nicket mitt snart.er litt treig med vilje:=)

Skrevet

Samme her, e 11+0idag!!

gleder masse til å suse videre herfra!=)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også.. Men etter hva legen sa, skal jeg hoppe over på 2.tri i morgen tror jeg, men jeg selv mener jeg er en uke kortere, så jeg venter med å hoppe over til neste onsdag.. :)

Når har du termin Januar mamma;-) til nr 2!?

Skrevet

Jeg er 11 + 5 så hopper over på torsdag :P

Gleder meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...