summer85 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 noen her som har gjort det?? blir det evt bra?
grå :) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 gubben hadde det da jeg flytta inn. var ikke så veldig pent. sengetøy er jo tynnere og mer slaskete enn gardinstoff. tror ikke jeg hadde tattsjansen selv om det sikkert går å få det fint
summer85 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 ok..hmmm. er bare det at jeg kun får tak i sengesett med "cars" på.... ingen her i nærheten som har gardiner... =(
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 har du sjekka barnegarderoben.no? De bruker å ha litt sånt... eventuelt noe så kjedelig som princess eller kid...
summer85 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 jysk, princess, sparkjøp, hansen & dysvik og kid har ikke.... sjekket barnegarderoben.no nå, men de har bare klær med "cars" på.. ikke gardiner =( søren å....
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Jeg ville ha prøvd jeg Hvis du lar være å vaske det først, eller vasker det en gang og ikke bruker mykgjøringsmiddel, så skal det nok gå greit Nye sengeklær er ofte ganske stive og trenger en god del runder i maskenen før de blir mye - syns i hvrt fall jeg.
summer85 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2007 hmm, ja sant det.....får kjenne på stoffet hvordan det er.. å evt la være å vaske de først....
smakk Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har gjort det for å få matchende gardiner og sengetøy, det går helt fint. Ferdige barneromsgardiner er som regel laget av samme stoffet som sengetøyet er uansett. Om du synes de blir de slappe, kjøp stivelse på spray og bruk når du stryker de.
summer85 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2007 ok, takk skal du ha dippeduppa =) da går jeg nok for å kjøpe sengesettet!
blir 3 barnsmor Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 en annen ting du kan gjøre er jo og å kjøpe ett ensfarget stoff (svart el.l) som du syr på baksiden av sengetøyet, da blir det tyngre og stivere og det kommer heller ikke mye lys gjennom som det vil gjøre på ett tynt stoff .. . tror nok det der går helt fint eg
ana baroma Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har sydd gardiner av sengetøy:) Sydde det dobbelt siden det skulle være på soverommet, og de ble nesten lystette:) Vaska dem ikke først, og når de måtte vaskes brukte jeg stiff på dem når de ble strøket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå