Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi tar 44 uker (dvs 100% lønn - arb.giveren min dekker også det jeg tjener over 6G). Jeg tar 7 mndr og min kjære tar 3 mndr. Tar også ut litt ferie i permisjonen slik at vi regner med at barnet er 11 mndr når hun begynner i barnehagen i august neste år (hvis vi får plass da, men det er lettere når nr 1 allerede er inne i en barnehage). Hadde egentlig tenkt at pappa skulle ta mer enn 3 mndr denne gangen (hadde egentlig tenkt å dele likt), men av praktiske årsaker ble det bare 3 mndr på han. Jenta vår er da ca 6 - 7 mndr når jeg begynner å jobbe igjen og da spiser hun jo fast føde uansett - og hvis jeg fortsatt ammer da så er det bare å amme morgen og kveld - og så kan hun få mat og evt mme på dagen.

Min kjære tok også 3 mndr sist (men da hadde vi 54 uker med 80%), han var sjeleglad for at han var hjemme såpass lenge - får en helt annen tilknytning til barnet, og får også "smake litt på" hvordan det er å være hjemme. Jeg var gira på å få aktivisert hodet igjen så da var alle fornøyde. Lurer litt på hvordan det blir denne gangen, jeg fikk barn på våren i fjor og koste meg maks hele sommeren og høsten, nå blir det høst og vinter - og når det blir litt varmt igjen så begynner jeg å jobbe.... Kan hende jeg ikke har så lyst til å gå tilbake til jobben da nei....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...