Gå til innhold

Hva skal dere ha? Voksipose eller vanlig ull pose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket voksipose, men den er så klumpete og stor. Ha dere noe annet å anbefale? Voksi pose koster 2700kr for du kan bruke den til 6år, men trenger virkelig ikke det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde dunpose til mitt første barn og var veldig fornøyd med det valget. Den er stor og romslig, så han har brukt den i hele vinter no også og han er 2,5 år. Jeg kommer til å velge å bruke denne til nr 2 som kommer i november.

Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke voksipose, har det nemlig fra før og var veldig fornøyd med det.

Skrevet

Her blir det en 40 år gammel ull pose etter min bror som skal bli brukt. Har også fått med en flece pose med vogna som kan brukes når tempraturen blir litt høyere ute :-))

Skrevet

Voksipose. Har brukt det de til de to første og vært kjempefornøyd!!!

Skrevet

Har også tenkt på voksipose, men har ingen erfaring verken med det ene eller andre. Hva ligger ullposen på i pris i forhold til vokisposen,noen som vet?

Skrevet

Vi har kjøpt andedunspose.........Deilig,myk og varm...........

Skrevet

Jeg brukte langhåret sauskinns pose fra Simo på mitt første barn. Har vært veldig fornøyd med den og hun brukte den helt til hun ble 2 1/2 år Hun er også født på samme årstid og har aldri sovet inne på dagtid selv om det har vært veldig kaldt ute, altid like god og varm når jeg tok henne inn igjen. Det praktiske med denne posen er at jeg kan dele den i to og bare bruke den i bunnen av vognen og dyne over når det blir vår og høst, eller som et godt "teppe" å ligge på når vi kommer bort.

Har brukt voksipose til datteren min i barnehagen, men den blir for varm på vår og høst.

Skrevet

Jeg anbefaler voksipose..grunnen er at den er stor,ja(den har jeg til barnet ikke sover i vogn lenger..), holdbar og holder varmen..

Har jobbet i barnehage siden 98 og har sjelden sett barn bruke noe annet..tenk så deilig å kunne ligge i tynn bommulsgenser og strømpebukse i den posen og alikevel kunne sove ute midt på vinteren:)

Voksiposen kan se litt klumpete og stor ut,det er jeg enig i..men bretter man den riktig er den faktisk ganske så praktisk!Og så slipper ungen å vokse seg ut av den:)

Skrevet

Mamma har tatt vare på saueskinnsposen fra når jeg og søstra mi var babyer,den ser kjempefin ut,så har lyst å bruke den i starten. Den er ganske liten,så blir vel bare noen måneder,men er jo ofte kaldt i november,desember og januar,så passa fint med tida når veslemor blir født! :-)

Skrevet

Jeg har skinnpose fra jeg selv var lita, så det blir den.

Voksipose synes jeg er for stor til så små babyer, men kjøper vel en senere..

Skrevet

Har brukt voksipose på dei to første,arvegods.Men nå sendte jeg den videre før jeg ble gravid igjen,så nå må jeg kjøpe meg en selv. Så når jeg får velge skal jeg ha meg saueskinnspose tror jeg,eller dun pose,får se :)

Skrevet

skjønner ikke hvordan alle vet alt hva dere trenger og må gjøre. begynner å få angst :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...