Gå til innhold

ikm igår,men ingen TR


babysyk venter nr 2 <3

Anbefalte innlegg

trenger råd jeg,og tenkte jeg skulle spørre dere som faktisk er gravide..hadde IKM igår, men ingenting, ikke en gang mensmurringer..dessuten pleier jeg å spotte litt før,men ikke noe av dette heller. Men poenget er at igår kom det litt lysebrunt ut (beklager ekle dataljer, og kom litt nå nettopp også,men er veldig lyst og nesten ingenting..hva kan dette være? Tok en test på lørdag, for jeg hadde vært så trøtt og sliten,og fordi jeg skulle drikke på lørdag, men denne var negativ..var CB digital,men ikke morgenurin,urinen haddde vært i blæren i 2 timer eller noe..hadde egentlig ikke noe håp om at det hadde klaffet denne mnd, da jeg ikke tror vi har truffet EL i det hele tatt, jeg var bortreist nelmlig, så tror vi hadde sex 5 dager før El og 3 dager etterpå..er det noe håp om at det er en spire der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen som kan komme med noen råd eller meninger? blir gal av å hele tiden gå og vente på mensen, har ikke lyst til å få noen forhåpninger heller, vil ikke bli skuffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok i samme situasjon du og jeg... Jeg hadde IKM på fredag, og fortsatt ingen tr.. Jeg har testet flere ganger nå, men graviditetstesten er fremdeles negativ.

Flere som har sagt til meg at det kan ta litt tid før man produserer nok hcg før det slår ut på testen. Men kan du ikke ta en ny test i morgen tidlig da?

Det kan jo hende du er så heldig at du er gravid:) *krysser fingrene for deg*

Har du noen andre symptomer enn at du er trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig ikke..har bare vært litt rar i kroppen på en måte, men veldig diffust..mulig det bare er innbildning..går hele tiden å kjenner etter tegn på TR, vil selvfølgelig ikke at den skal komme, men på en annen måte vil jeg få den så jeg slipper å gruble så fælt..du da,noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med menssmerter jeg... det har jeg gjort siden 18. juni.. men til tider er det virkelig ille, så jeg må sjekke om jeg har fått tr flere ganger om dagen (selvom jeg alltid har fått den på morgenen tidligere) Utenom det har jeg omtrent ingen symptomer, jeg er litt svimmel innimellom, spesielt når jeg røyker... har aldri reagert på røyk før...men det kan jo bare være tilfeldigheter også... Har egentlig ikke ømme bryster heller. Må vel legge til at jeg ikke kan huske sist gang jeg var forsinket med mensen, så den pleier og komme ganske regelmessig... men jeg har fortsatt håp om at det kan være en liten spire inni der:) Ingen kan ta fra meg håpet utenom tr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes jo det kan høres ut som at du er gravid altså..ta en test imorgen tidlig! Er jo noe med det at HCG nivået gradvis stiger dag for dag..når testet du sist?ingen andre enn TR kan ta håpet fra meg heller, har vært regelmessig siden jeg slutten med pillen (alltid når jeg tok de og forsåvidt) uff, kjedelig å gå og vente på TR altså! trodde jeg kom til å bare vite det når jeg var gravid,men er jo ikke sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet hver dag. Også i dag tidlig.. testen er fortsatt negativ. Det eneste som er merkelig er at testen blir svakere og svakere negativ for hver gang. Jeg bruker CB test som du får opp et kryss hvis du er gravid. men denne negative streken jeg får blir svakere og svakere.... skjønner ikke hvorfor, eller om det er tegn på et eller annet.. Jeg håper jeg er gravid, vi klaffet bra på EL også.. men det verste er denne ventinga... Jeg er redd for å håpe for mye. Lettelsen er stor hver gang jeg sjekker om tr har kommet og den ikke har det. Men jeg krysser fingrene for oss begge jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...