Gå til innhold

Hjælp....blir tobarnsmamma om 4 timer.

DoubleTrouble

Anbefalte innlegg

Ligger på observasjonsposten på sykehuset med svangerskapsforgiftning. Venter tvillinger. Fikk nettopp beskjed om at det blir keisersnitt på meg i 16- tida idag. Har kommet til uke 33 i svangerskapet.

Helt skjelven jeg nå....tenk at jeg blir mamma i dag til en liten gutt og ei lita jente:)

Fortsetter under...

Masse lykke til!!

Håper du får dagen til å gå. Sikkert kjekt med internett på rommet :) (for regner med du har det ettersom du er her inne)

Jeg skal på kontroll i dag og får høre om jeg skal bli satt igang, eller om jeg bare må gå til ting skjer av seg selv.

Er 37+5 så håper det skjer noe snart.

Annonse

Hei alle sammen!

Ja da har jeg blitt mamma til Aaron og Mia. De ble forløst ved keisersnitt på mandags ettermiddag. Alt gikk veldig fint og alt står bra til med begge to. Aaron var 46 cm lang og veide 2150gr. Mia var 42 cm lang og veide 1790 gr. Aaron måtte ha litt pustehjelp med cpap, men klarer seg fint uten nå. Det er to sterke nurk. Ligger sammen i åpen kuvøse på nyfødtintensiven. De er så søte at:) De kom til i uke 33. Ønsker dere alle lykke til videre med svangerskapet og gratulerer til dere som har fått.

Igjen gratulerer så masse!!!

Så godt å høre at alt har gått bra med begge to og at de nå slipper pustehjelp :))

Gleder meg masse til å møte mine 2 gutter. Men det ser ut som de trives best i magen. Er 38 uker i dag, men ingen tegn til at det skal skje noe av seg selv i nærmeste framtid.

Får håpe fullmånen til helga gjør susen :))

Fine navn du har valgt forresten :) Vi er enda usikre...

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...