Gå til innhold

Den stor, etterlengtet dagen er her!!!

Anbefalte innlegg

Hei jenter:) I dag følger jeg i rekkene til de som har vært på UL. Har time kl. 15, og vi gleder oss som bare det:)) Selvfølgelig litt nervøs også...Men det går nok bra. Legen vi skal til, vil visst sjelden si hva kjønnet blir, men vi skal gjøre hva vi kan for å få vite det.:)) Håper alt er bra der inne med den lille... Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9680331-den-stor-etterlengtet-dagen-er-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så spennende.. får håpe dere får vite hvilket kjønn det blir hvis legen ser det. jeg skal på UL i morgen kl 09 og jeg har fått vite at vi har fått time til ei jordmor, så jeg håper også at hun ser hva det blir. Jeg er kjempe nysgjerrig. Har en magefølelse på gutt, men vi får se i morgen. Få høre hvordan det gikk med deg senere i dag da.

jeg skal på UL i morgen 27/6 .. en lege kan bare unnlate å si kjønnet hvis det ikke er helt tydelig og man er usikker på om man ser noe.. men han har ikke lov å si nei hvis dere spør, da hadde jeg bedt om en annen lege eller jordmor. Dere kan jo prøve å se etter selv.. lykke til da!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...