Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HVor vondt har dere før legen vurderer å sykemelde dere? Jeg kjenner at jeg får vondt når jegs itter lenge på kontorstolen - stivner virker det som. Går til trening hos fysioterapeut - men har iallfall ikke blitt bedre de ssite ukene - og jeg lurer på om det blir verre av at jeg jobber for fullt i kontorjobb eller om det ville utviklet seg likt likevel...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9680257-n%C3%A5r-sykemeldt/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

DEt varierer sikkert litt hvordan man har det. MEn jeg var på første behandling hos fysioterapaut i går, og hun sa at jeg burde prøve å gå 2-3 turer på ca 15 min hver dag. ikke noe mer!

Så for mitt vedkommende som står i butikk en hel dag har jeg på en måte ingen muligheter for å overholde hennes anbefaling og jobbe samtidig!

Hei!

Jeg har bekkenløsning og jeg ble sjukmelt i slutten av mai. Jeg er 32 uker på vei nå. Har vært 100% sjukmelt siden da.

Jeg jobber på et kontor og i en matvarebutikk. Ingen av plassene var bra for meg å jobbe på når jeg fikk bekkenløsning. Pga at jeg stivner når jeg sitter for lenge, og når jeg reiser meg så svikter mine føtter, nesten så jeg faller. Og jeg har veldig vondt når jeg sitter. (i selve setet)

Jeg ble sykemeldt i uke 10 i forrige svangerskap. Kunne ikke sitte på noe hardt, stå eller gå lenger enn 10 minutter av gangen osv. Støvsuging og husarbeid var det verste for meg. Var sykemeldt i 3 mnd med trening i varmtvanns basseng. Syntes ikke at det hjalp noe. Gikk etter hvert over på svangerskapspenger.Hadde mest vondt i halebeinet. Vondt å reise og sette seg. Er nå i uke 7, og kjenner ikke noen symptomer enda. Håper jeg slipper unna bekkenløsning denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...