Gå til innhold

Plass til lammeskinnspose i Quinny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, synes Quinny bagen ser så smal ut, er det noen av dere som har brukt denne vognen om vinteren med lammeskinnspose i dypbagen? Vår barn blir født i august, så antar at jeg må kutte ut dypbagen i løpet av vinteren dersom vi velger denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er superliten i sittedelen og bagen..! Lammeskinnspose kommer nok an på modellen, men om du velger f.eks. Odenwalder Lammy XL (dunpose med skinn i bunnen) kan det hende du får litt bedre plass..!

Jeg ville ikke valgt denne vognen uansett..! Bagen er knøttliten, sittedelen er knøttliten, kalesjen er lite lun, og barnet kan klemme fingrene i den, handlekurven under er knotete og bitteliten, hjulet foran henger seg opp, vogna er kjempebred mellom bakhjulene uten å bli stabil av den grunn... Jeg ville sett på en annen vogn, f.eks. TFK (kjempestor bag), OTH, Teutonia Spirit S3 eller Easywalker, som er samme konsept, men mye bedre vogner med bedre plass i bagen..! :-)

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg har absolutt mest lyst på TFK, men de er så veldig mye dyrere, selvom en bestiller fra Babyjungle...så jeg prøver å holde et åpent sinn for å vurdere andre vogner :-)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min Quinny vogn, og det er god plass til lammeskinnspose både i bagen og sportsvogn delen. Skjønner ikke at det er så mange som er misfornøyde med vognen, jeg er i hvertfall storfornøyd! Har hatt TFK men synes Quinny er mye bedre!!

Skrevet

Hva er det du liker bedre med Quinny?

Skrevet

Synes den er mye nette og så liker jeg veldig godt at du kan snu sportsvogndelen begge veier. Liker å se jenta mi når vi er ute og går tur og hun liker faktisk å se Mamman sin også. Sportsvogndelen i TFK er så veldig bred at hun fikk ikke nok støtte og falt litt sammen. Synes Quinnyen er penere og så liker jeg ikke så godt alle glidelåsene på TFK.

Hadde mye problemer med bremser, ulyd og skjeve hjul på TFK, så det endte med at vi kjøpte Quinny, som det ikke har vært noen problemer med.

Skrevet

Jeg er heller ikke overbegeistret for TFK, synes den er for stor/ruvende og for mye dilldall med alle glidelåsene... OTH er den desidert beste vogna jeg noensinne har hatt, så jeg ville definitivt prøvd den, HI! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...