Gå til innhold

hvordan kan dette ha seg ? samme som 2.tri

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 25.

Han jeg er sammen med nå ble jeg sammen med i september,rett etter et brudd med xn min.Vi hadde hatt et langt forhold å bodde sammen i over 2 år.Så som så mange andre dro jeg tilbake til xn min,vi hadde sex i november 1 gang.Jeg har fortalt han om at jeg har vært på xn min,å han har nu for en liten stund siden testet seg for klamydia å fått positiv test.Jeg testet meg jeg også på helsestasjon,leverte urinprøve da,men den visste negativt.Fikk beskjed av jordmor å ta ny test,men denne gangen av livmortappen for å være helt sikker.Dette har jeg nå gjort,men min prøve er fortsatt negativ.Samboer sier han ikke har vært utro.Men hvordan kan det ha seg år han er positiv å jeg negativ.Rett etter at vi ble sammen testet jeg meg også for klamydia,å var da også negativ.Så det er jo noe som er kommet fra en av oss i ettertid.Vi var jo sikker på at det kom fra meg siden jeg hadde vært utro,men jeg har jo ikke klamydia.Å han nekter for å ha vært utro.Å det verste er at jeg faktisk ikke kan tenke meg til at han har vært på noen andre mens vi har vært sammen,men allikevell så surrer det jo mange tanker når han er positiv å jeg negativ.

Fortsetter under...

Hei.. Jeg har vært så uheldig å ha klamydia og fikk høre dette av min lege: Det er fult mulig å ligge med en persom som har denne sykdommen og så smitte andre med den selv om man ikke har fått den selv!!

Altså, xen din kan ha fått klamydia og du dro med deg bakterien tilbake til din nåværende samboer. Det vil si at når samboeren din får tabelettkur(antibiotika), bør du også få det siden du antagelig er bærer av bakterien men ikke får utslag av den. (Du bør jo forhørre deg da om du kan ta den under gradiviteten, men jeg vil tro du kan det da siden du er "over faresonen")

Det er veldig sjelden dette går an, og det er ikke ofte det ikke gir utslag på en test men jeg vet det går. Det har både lege og jordmor sagt!

Så ta det rolig og pass på med beskylde samboeren din for å være utro. Forhør deg og få deg selv sjekket gjevnlig.

Lykke til.

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...