Gå til innhold

hjertelyd, når hørte dere det for første gang?


80-modell m guttebaby i magen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ikke vært på ultralyd, så er veldig spent på å høre hjertelyden.. ville så gjerne prøve å fått time for det før ferien, er i beg av uke 12. Noen som har vært hos jordmor/lege og hørt noe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg har fått høre det lille hjertet fra uke 5, det er ganske utrolig , så da har du mye å glede deg til ;o)

Blir liksom litt mere "levende" der inne da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det når jeg var 6+6, så flott atte :-)

 

Man får kun høre hjertelyd hvis du skal ta UL, ikke hos vanlig lege eller jordmor. Det går ikke får uke 15 - 17 sa hun til meg når jeg var på kontroll forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var tidlig... Jeg var på tidlig ul lyd og var 6+3....og da kunne ikke legen se et foster engang.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Anonym: ikke? Var på UL når jeg var 6+0 og da så de bare fostersekken på 4,5 mm, men på UL 6+6 så de embryoet som de målte til 7,1 mm. (UL 8+2 19,3 mm og UL 10+5 42,0 mm)

 

Er litt morsomt å være på UL gitt, særlig når man har hele bildeserien av utviklingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen 12+1, og da hørte hun ikke noe med doppler. Var tidlig til det enda fikk jeg beskjed om.

 

Det er forskjell på å høre hjertelyden med doppler hos vanlig lege, og å se/høre den med ul apparat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...