Gå til innhold

Mens på rugedag 5????????????

Anbefalte innlegg

På lørdag fikk jeg blødning,og det på selveste St.Hansaften!!..:(

Var klart blod,litt brunt og gele-rester.Er så forferdelig lei meg........

Er ikke det litt tidlig????

Tar jo babyklister og medisiner for enhver pris og venter på symptomer på graviditet,så får jeg bare blødninger og mens-smerter!!

Er på rugedag 7 idag,og kommer litt brunt enda.

Jeg spør dere: Finnes det noe håp for meg,eller tror dere at egget har kommet ut??

Ringte legen,som sa at det var bare å vente å se til jeg har tatt en test på dag 15.......:(

Hjelp........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9679802-mens-p%C3%A5-rugedag-5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykepleier på St.Olavs sa til oss rett etter innsetting at det kan hende man får både blødninger og mens-smerter de nærmeste dagene etter innsetting, men at man ikke kan avskrive noe før test eller BP.

Så du må bare tenke positive tanker, dette kan enda bli så bra!

Er jo uansett veldig tidlig at det blir blødning på dag 5, tenker jeg iallefall...

Klem :)

hallo rosa tårer

Jeg fikk også litt rødt men mest brun utflod på rugedag åtte å ni og så stoppet det. spesielt kom det ut brunt utflod etter jeg hadde satt crione. Det trenger ikke være noe galt hvis du leser på bivirkninger på crione kan du få litt småblødninger, eller det kan være festeblødning. Har fulgt med disse sidene en stund nå og det er flere sm er blitt gravid selv om de har hatt utflod, så lenge det ikke er store blødninger.

SÅ JADET ER HÅP ENNÅ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...