Gå til innhold

søskenbrett/mamaboards til 3-hjuling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen her som har prøvd de såkalte mamaboardsene til 3-hjulinger som Quinny eller TFK (ser ut som surfbrett)? De ser ganske smale ut, men står barnet trygt, og er det greit å trille vognen når barnet står der? Jeg har en 3-åring, og vil gjerne ha mulighet til å tilbyu han litt avslatning på vei hjem fra barnehagen hvis han er sliten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du kan bruke mamaboard som søskenbrett. For det første er det veldig smalt, og det går også ganske langt ut bak styret, slik at det blir vanskelig for deg å styre. De er ment for at mor skal stå og sparke fra på(som et skateboard). Hvis du har tfk ville jeg heller kjøpt et buggyboard. Det søskenståbrett som passer til tfk'en.

Skrevet

Hei Turbo30, takk for svar. Er du sikker på at buggyboard passer til tfk'n? På Barnas Hus sa de at det ikke var noe søskenbrett som passet til Tfk'n...Hadde vært supert om du har rett :-)

Skrevet

Så flott, tusen takk for hjelpen!!

Skrevet

Jeg har buggyboard på min tfk, så det passer fint. Jeg bestillte mitt fra babyjungle sammen med vogna. Man må bare feste de stroppene på hver sin side og stille inn brettet i riktig posisjon. I tillegg må du vri håndbremsen på undersiden av håndtaket, ellers får ikke storesøsken plass til hodet mellom håndtaket og vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...