Gå til innhold

Å nei, tom for halslinser...


kokosyklus

Anbefalte innlegg

Hvordan skal det gå da?

Jeg er så kvaaaaaaaaaaaalm!

ÆSJ ÆSJ ÆSJ!

Flere som kjemper mot trangen til å ligge flat over do?

Mat smaker og lukter dritt. Jeg lever på epler og agurk.

Oslo lukter bare grillmat og sigretter! ÆSJ ÆSJ ÆSJ!

Gikk en tur et s ted på landet. Blomstene luktet ÆSJ ÆSJ ÆSJ

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Holder på å bli sprøøø! Kvalm hele dagen. Sjøsyk i halvannen måned nå. Sigaretter er den verste lukta. Lukter inn vinduene i leiligheten til og med( sikkert bare jeg som kjenner det men...)

 

Og samtidig som jeg er kvalm er jeg sulten og hul, men greier ikke å spise noe særlig. Håper dette gir seg snart! Lykke til kokosyklus-med baby i magen og alle dere andre kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kvalm, men ikke helt sånn "karusell-kvalm".Jeg er mer uggen, og tørr i munnen,redd for å brekke meg. Går med en pakke IFA eller to i veska, klar til unnsetning når tørrheten kommer. Jeg synes Oslo bare lukter søppel overalt. Derimot spiser jeg og spiser jeg.Følte det hjalp i starten, men nå er jeg uggen likevel, til tross for spising. Så har gått opp en 3 kg på de første 10 ukene.Prøver å trøste meg med at det snart må gå over??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere, den røyklukta! Den hersens røyklukta som lurer seg rundt i Oslo`s trange gater og hjørner. Grillmaten fra alle parkene og kebab på hvert gatehjørne. Forby det, sier jeg dere! Forby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del blomster stinker skikkelig ja!!!

For ikke å snakke om røyk, svette mennesker og urinlukt på offentlige toaletter... ugh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...