midlin Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 da skal jeg til legen klokka ett i dag..jeg re så svimmel og ar vært det ganske lenge..har trodd det var et gravisymptom...men jeg har testet negativt og begynte å blø i går..blør ennå..våknet med enorme smerter nedover beina og i bekkenet i dag og ekstremt øm i livmoren..jeg har fortsatt symptomer så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen min..
Athina' Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Håper alt gikk bra hos legen og god bedring uansett hva som gjør deg syk... Trist med den negative testen..
midlin Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 hei..alt gikk bra hos legen..han mente jeg hadde en infeksjon i kroppen og derfor var ejg svimmel og slapp..jeg skal til utredning på mandag og skulle bli sent videre til gyn hvis alt var i orden..vi har prøvd et år nå så da er det påtide å gjøre noe..han snakket om pergo også.. så det blir spennende på mandag..sambo skal til legen på torsdag..... det var synd jeg ikke var gravid..hadde liksom begynt å glede meg litt..men men...sånn er det..ting tar tid..får håpe vi får ordentlig hjelp nå som vi har ptøvd et år..dette skal klaffe om ikke lenge... lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå