Gå til innhold

farge bleket hår brunt, går det an?

Anbefalte innlegg

Lei av mitt lyst fargete og delvis stripet hår. Lyst til å farge det brunt hjemme, noen med erfaring? Er det lett å lykkes, hvilke merker/farger anbefales? Har farget det lyst hjemme før, ble ganske fornøyd. Innbiller meg at det er lettere å lykkes når en skal farge det mørkt?

Fortsetter under...

det er vist fare for at det blir grønnskjær i det når det er bleket fra før. så jeg vill egjort det hosf frisøren første gang ( og dte gjorde jeg), ogs å kan du farge det hjemme etter det:)

ellers har jeg veldig god erfaring med loreal crem fargen..... :) blir veldig fint:)

Jeg har farga håret hjemme siden jeg var 14... hehe

Og d har vært blondt, brunt og blondt igjen og litt sånn frem og tilbake...

Null problem og d har aldri blitt en grønnskjer eller noe annet.

En gang fikk jeg litt problemer, men d var FRA mørkt til lyst, så da kjøpte jeg bare en mørk farge istedenfor og dekket over. :D

Så det er ikke noe problem :D

Annonse

Kommer kanskje litt an på hva som er din originale hårfarge. Jeg har brunt hår, men hadde mange lyse striper i det som jeg begynte å bli ganske så lei. Klippet bob og farget håret brunt igjen hos frisøren. Det gikk helt supert. Nå kan jeg bare fylle på etterveksten med samme farge i minicolor til alle stripene er borte.

jeg er frisør og vil si uten å fornerme noen at det er mange som ikke ser det grønnskjeret men det ser veldig matt og GRØNT ut hos mange som gjør det selv og skal du farge det selv så bruk en brun farge med litt rødt i.. rødt oppveier for det grønne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...