Gå til innhold

Til alle dere på 1 trimester,ang bekymringer


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er på besøk fra 2 trimester, 14+4 idag og det er ikke så lenge siden jeg var her inne.

 

Vet at 1 trimester ikke er så lett å komme igjennom pga bekymringer for SA/MA og blør man så blir man ekstra bekymret. jeg var selv bekymret for dette,har en MA i februar bak meg og har blødd siden jeg var 7+5. Jeg er klar over at det ikke er lett å slappe av og nyte graviditeten. Det er ikke mer enn uke siden jeg selv slappet av med hensyn til bekymringer.

Har tenkt en del etterpå og kom frem til at skulle det skje noe galt være noe galt så er det lite vi kan gjøre med det likevel,det meste som skjer under ett svangerskap er utenfor vår kontroll så det beste vi kan gjøre er å prøve å slappe av og ikke ta sorgene på forskudd.

 

Når jeg var bekymret så merket jeg at det var tungt psykisk og det er mye lettere nå merker jeg. Som mødre så kommer vi til å bekymre oss for barna vår helt til den dagen vi dør og det er bestandig noe nytt som kan bekymre oss.

 

Så prøv å slapp av og ikke ta sorgene på forskudd da blir svangerskapet så mye lettere å komme gjennom.

 

Lykke til alle jenter på 1 trimester, håper dere får ett fint svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...