Gå til innhold

Bekymret.


JenteBergen82

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 13.Har ømme brystvorter, er opplåst innimellom og kjenner det kribler litt i magen, men bekymret likevel.Føler meg liksom så lite gravid.Vært på ultralyd og sett baby med hjertelyd og bevegelser,men skal ikke magen være større?Når begynner den for alvor å vokse?Blir så sliten av bekymring.Hvordan har andre det rundt uke 12-13??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkar deg,vet kossn d e å være bekymret.

mange vill nok si til deg no at du har så mange gravide tegn, og når du har sett hjertet slå e d kjempe små sjanser for at noe går galt..

men eg vet at sånne ord ikkje hjelper på bekymringen sjøl om de sies i beste mening og er fakta.

 

med mitt første barn hadde eg d på samme måte, hadde litt komplikasjoner, men som du hadde eg sett hjerte slå osv.

Magen min var oppblåst tidlig,men begynte ikkje å vokse før rundt uke 16, så når eg skulle på UL hadde d komt en bra kul der, og etter d vokste den kjempe raskt.

Like før UL kjente eg liv for første gang, og d var først då eg klarte å begynne å slappe av.når eg bare fikk disse små signalene på at alt va ok, og at d var liv inni der.

Tror d e helt normalt å ha d sånn første gang en blir gravid, alt e nytt,tankene på at d kanskje ikkje e nokke inni der alikevell komme, og en blir bekymret.

 

Du får bare prøve å slappe av, og trøste deg m at snart vokser magen mer, du nærmer deg ny UL time og om ikkje lenge komme du til å kjenne de første små sparkene fra nurket ditt!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjekt med svar :-) Jeg er helt ny her inne. Fikk brukernavn og passord akkurat isted. Fikk noen tips om at dette var en god side, og så er det jo en del bergensere her inne :-) Gleder meg noe helt enormt til den lille sparker. Da kan jeg iallfall vite at den vokser. Så får jeg søke litt trøst i disse sidene så lenge.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 14+4 i dag og har akkurat hatt det som deg i noen uker nå,dette er også første gang for meg. Selv om jeg har vært på UL så var jeg litt bekymret da jeg ikke følte meg gravid lenger,men jeg vet at det er vanlig og at dette er en mellomperiode som går over når magen begynner å vokse. Plutselig så ser vi forandringene som skjer med kroppen vår og blir lettet. I går oppdaget jeg plutselig at puppene hadde vokst,har ikke hatt ømme bryster så de var der bare helt plutselig høres merkelig ut men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, er fra bergen sjøl.

begynte å bruke disse sidene når eg ble garvid m 1mann som e 18mnd no.

dette e kjempe gode sider å ha, en kan støtte og hjelpe hverandre og ingen spørsmål er for dumme å stille.

 

men du vil også oppleve at folk er veldig mye redd og bekymret for ting.så eg opplevde å bli redd for ting eg ikkje visste eksisterte en gang før eg kom inn her.

så mitt råd til deg er å være litt kritisk over ka du leser.

noen innlegg kan en luke vekk allerede når en ser overskriften!!!

 

dersom du ser lengre nede på siden har d vert snakk om treff for alle bergens mager i august!

då må du bli m om d passer sånn! har ikkje avtalt nokke konkret endå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin? hvis du er 13+ ett eller annet så har du gått over til 2 trimester. Du går over i det trimesteret når du er 12+0,eller 12+1 som det står oppe på siden på 1 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :-) Ja det er jeg jo. Helt i min egen verden er. Har termin 5 januar. Er 12 + 3 i dag. Vet du hvordan jeg regner ut hvor langt jeg er komt. Hadde siste mens 30.03.07. Jeg mener jeg er 12 + 3 og legen 1 uke mindre. Skjønner ikke hvilken måte hun regner på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...