E & A mamman :-) Skrevet 24. juni 2007 #1 Del Skrevet 24. juni 2007 Vill Gratta så mkt till ert nya lille skatt :-) Grattis Grattis :-) Hoppas allt gick fint och vælkommen som tvåbarnsmor :-) Kram, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 25. juni 2007 #2 Del Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 29. juni 2007 #3 Del Skrevet 29. juni 2007 Takk for det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Del Skrevet 2. august 2007 Gratulerer så mye med lillebror ) Det er så lenge siden jeg har vært innom her, men guri fort" graviditeten din har gått! Håper alt er bra med dere alle sammen! Vi gleder oss til romjulen, da kommer lillesøster til oss ) Masse å lære om det å ha to, så jeg får titte litt oftere inn til dere, så jeg får med meg kloke tips til en fredlig hverdag ) Gratulerer igjen, håper det er bra med dere ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mustang Sally* Skrevet 12. august 2007 #5 Del Skrevet 12. august 2007 Takk takk=) Gratulerer så mye til deg. Ikke lenge igjen nå! Her går alt strålende. Jeg er nok litt vel heldig med 2 sove unger og ikke noe sjalusi:) Stor koser meg og nå har lillegutt begynt i bhg. Men det går ikke så bra så vi tar det rolig. I han sitt tempo. Lykke til Minni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå