Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om noen av dere har erfaring fra tidlig ul ca uke 11? hvordan fåregår undersøkelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har vært til tidlig ultralyd, mellom uke 7 og 9. Dette har blitt gjort hos gynelokog som foretar en innvendig ul. Det betyr at han går inn i skjeden og tar ul på den måten. Det er ikke mye en kan se, men man kan se et lite hjerte som slår (en liten hvit flekk som "blinker" i vei i høyt tempo). Deilig å få sett det så tidlig:-)

Hvor langt på vei er du?

Lykke til i alle fall, det er en spennende tid som ligger foran oss.

Skrevet

takk for svaret:-) jeg er i uke 8+1, og lurer på om jeg skalle bestille tidlig ul (ca uke 11) privat i oslo. det hadde jo vært koselig å se tegn til liv så tidlig:-)

Skrevet

Hei igjen. Ja, det er koselig å se tegn til liv tidlig, alt blir liksom så mye mer virkelig:-) Pratet med ei venninne her om dagen og hun kunne fortelle at da hun var til ultralyd i uke 13 kunne de se alt veldig tydelg, jenta hennes sugde da på tommeltotten. Tror den ultralyden ble tatt utvendig. så i uke 11 kan du sikkert også se mye mer enn i uke 7-9.

Lykke til og ha en riktig god sommer:-)

Skrevet

Hei!

Jeg er 8+3 dager på vei og var på ul for 2 dager siden. Det var innvendig ul. Så en liten prikk og at hjerte slo. Det var betryggende å se at det var liv og at alt var i orden. Lykke til ivdere i svangerskapet (-:

Skrevet

takk for svarene:-)

det blir nok en tidlig ul.

ønsker dere alle en strålende sommer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...