Gå til innhold

på besøk fra bli gravid..Når er d vanlig at brystvortene blir mørkere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og er d vanlig at de kommer og går? jeg har hatt noen rare brystvorter de siste ukene.De kan plutselig bli veldig mørk på farge og blir normal igjen etter en stund.veldig rart..jeg synes også brystvortene er større enn før di siste ukene og areolaen er mørkere,men kan selvfølgelig være innbilning da..jeg har fått negativ test..men kan kansje være tidlig å teste...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På besøk fra 2 trimester, jeg er 14+4 i dag og har enda ikke fått mørkere brystvorter, men de har blitt større. Synes å huske å høre at det var noen som ikke fikk mørke brysrvorter i det hele tatt. Har også hørt at det er noen som ikk fikk det før de var langt på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg e 10+6 idag og har ikkje fått mørkere brystvorter. men de e veldig såre.

dette e mitt andre svangerskap og i d første fikk eg ikkje mørkere før eg begynte å amme, men større ble de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en bok jeg har står det at brystvortene blir mørkere rundt uke 15. Da kan vi også får noe som heter "linea negra" som er en svart stripe fra navelen og ned, som forsvinner etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også på besøk fra 2. trim, jeg er i uke 24, og ha verken fått noe stripe eller mørkere brystvorter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.veldig rart jeg får sånne mørke brystvorter,at d også kommer og går..skjønner ikke helt dette..jeg er ihvertfall ikke 15 uker på vei..jeg har ikke peiling om jeg er gravid engang..jeg har fått negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en tydelig mørk ring rundt brystvorten lenge før ikm. Var det som gjorde meg rimelig sikker på at jeg var gravid - for puppene mine har vært helt like siden de poppet ut i sjetteklasse (sad, but true... :D ) så da de plutselig ble mørkere så jeg det med én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...