Gå til innhold

Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 19 mnd og venter nr to om 1,5 mnd. Til jenta vår har vi brukt en simo kombivogn som eneste vogn (+ ei helt enkel reisetrille)og hun bruker den fortsatt ved soving i barnehagen. Hvordan skal vi så løse det med vogn når nr to kommer? Vi har ikke så mye penger å bruke på utstyr, og søskenvogn har vi i utgangspunktet ikke tenkt til å kjøpe.

Alternativ 1:

Babyen overtar simo-vogna og vi kjøper ei brukt vogn/sportstrille med liggestilling som storesøster kan bruke.

Alternativ 2:

Vi kjøper ei ny vogn til babyen og fortsetter å bruke simo-vogna til storesøster.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativ 1 tror jeg..

Simo vogna er vel fortsatt "så god som ny" og veldig grei til minsten. Mens storesøs bare trenger ei sovevog i bhg. Da er det jo billigst å kjøpe ei god og romslig brukt vogn til det formålet.

Skrevet

Vi gjorde som alt. 1. Men kjøpte EW sky. det angrer jeg bittelitt på, pga pengene.... Den blir ikke mye brukt når babyen kommer og eldsten skal i bhg 3 dager i uken.....Har den jo selvfølgelig til nestemann, men hadde ikke trengt å kjøpe så dyr vogn nå,føler jeg.... Hadde heller kjøpt en bilig sportstrille.

Skrevet

Jeg ville kjøpt sportsvogn med full liggestilling til jenta og brukt simo vognen til gutten!

Skrevet

Hmm, leste feil. Mente simo vognen til babyen. Trodde det stod du fikk gutt =)

Skrevet

Takk for svar! Da går vi for alternativ 1. Vi hadde egentlig bestemt oss for alt 1, men jeg ble plutselig litt usikker og da er det greit å spørre her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...