Gå til innhold

Jeg har faen meg gått opp 4 kg siden sist uke!!!!


babygullz <3 vilde

Anbefalte innlegg

Jeg startet med herbalife sist torsdag, og er på min 11 dag med herbalife. på torsdag hadde jeg gått opp til 56 kg, var dritfforbanna, og da ejg fortalte dette til hun som solgte produktene så sa hun bare at d var helt normalt????EHHH??? normalt?? hun solgte meg produkter som skulle gjøre at jeg gikk NED i vekt...IKKE OPP!!!!!!! faen jeg er så fortvila! hun sa jeg ville gå nedover etterhvert, men idag så følte jeg meg som en ballong, så jeg måtte sjekke på vekta, og joda, 58 kg!!!!! ååååå herregud!! at det går an!! jeg er helt i fra meg! jeg ville jo bli litt mindre og fastere, ikke større!!! jeg er blitt rundere i ansiktet og magen min som var flat og fin da jeg startet har fått antydning til pondus!!

Dette er mitt livs værste mareritt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så tynn som du er i utgangspunktet så har du neppe bruk for disse produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...godt mulig det, men det burde jo hun som nærmest påprakket meg produktene skjønt da? jeg har noen ridebukselår jeg ville bli kvitt, det var dette jeg fortalte distributøren. Da anbefalte hun denne produktpakken, som består av proteinpulver, shakepulver og noe som heter cell-u-loss( sistnevnte som skal liksom "utjevne" ridebukselårene) jeg fortalte henne at jeg var noenlunde fornøyd med kropp og vekt, men gjerne ville bli kvitt disse ridebukselårene, og at d ikke ville bli misfornøyd dersom jeg gikk ned til 50 kilo.

Men, nå er jeg altså 58 kilo, og det var absolutt ikke det jeg drømte om! jeg føler meg som en elefant nå! bikinisesongen er her og den flate magen min har blitt en liten pondus! jeg kan bare glemme å være fornøyd i bikini i år.

takket være herbalife!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan få pengene igjen? Herbalife opererer med en 30dagers - fornøyd eller få pengene igjen

 

Syns det er merkelig av denne forhandleren å si at det er normalt å gå opp så mye i vekt på så liten tid ..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjennskap til dette produktet men det høres da rart ut? Trodde man skulle gå ned i vekt med disse? Har du noen følelse av at kroppen binder vann? Du sier du føler deg som en ballong og det skjer ofte samtidig med vannopphopning. Lever tilbake produktene og bli kvitt kiloene ved å spise sunnere og trimme mer. Det er gratis og funker garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet flere som bruker slike produkter til å gå opp i vekt, så det kommer alt ann på hvordan du bruker det.

Er det samme med f.eks nokadietten. Kan også brukes til å komme seg opp i vekt!

Så drikker du bare sånt pulvergreier? Eller spiser du mye utenom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg skulle sende produktene i retur, så d der skulle gå bra.

Men distrubutøren steila i vinkel når jeg viste min frustrasjon til resultatene, og mente at alt jeg sa var absurd.

Hun mente hun også hadde "advart" meg på at jeg kanskje kom til å gå opp i vekt første uken, ettersom kroppen min ikke hadde fått slik god næring før( siden jeg levde på frukt, grønt, kylling og kjøtt fra okse og reinsdyr(SOM D ER mye proteiner i)og knekkebrød før)

men., det hadde hun altså IKKE! dessuten så vil jeg ikke si at det kostholdet jeg hadde før besto av dårlig næring, tvert i mot.

Men, som sagt. jeg ville bli kvitt ridebukselårene, og hun var en veldig god selger, det må jeg si.

For innerst inne vet jeg jo at ridebukselår kun kan bli kvitt med fettsuging og veldig hard trening... men men.

Måten hun responderte på min fortvilelse på syns jeg var sjikkelig dårlig! tenk å bli så SUR for at en kunde er misfornøyd?

Hvor ble det av kundeservicen?

 

Det får nå bare være, og hun får bare skryte av hvor mange kunder hun har, men meg har hun i alle fall mistet som kunde.

 

 

 

Jeg har ingen følelse av at kroppen binder vann... jeg drikker veldig mye vann, og vann skal vann fordrive... og jeg føler at alt vann jeg drikker kommer ut igjen liksom..så jeg tror ikke d kan være det.

 

Men, uansett. jeg anbefaler ALDRI herbalife!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom proteinshakene har jeg spist frukt og grønnsaker, og salat av kinakål, spinat, reker, egg, paprika og tomat....noen ganger kylling.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...