Gå til innhold

Happy H


MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Hei!

Kordan e formen? Kor langt er du på vei nå egentlig?

 

Her har eg nettopp passert 8 uker, og syns tiden går såååå seint... Vil over 12 uker fortest mulig eg! Formen er ikkje så verst, har noken stikk av kvalme innimellom (da er det fint å bytte bæsje-bleie på guttungen..), og er trøøtt... Bekkenløsningen er på vei tilbake, det samme er halsbrannen, og ingen av de tingene hadde jeg den gangen jeg mistet, så det må jo være et bra tegn :)

 

Men jeg er optimist heldigvis :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, tenke som deg at alle disse trasie symptomene som kvalme osv bare e gode tegn. blir nok sånn når en har mistet ein gang.

 

Hei forresten, hihi, går kjempe fint her. e 10+6idag,så d e herlig.gleder meg t å passere 14uker eg, sidn d va då d gikk gale sist.

 

Plages ganske masse av kvalme denne gangen, d har eg ikkje gjort de 2 andre svangerskapene, så d va en ny erfaring.

og d e ikkje snakk om morgenkvalme, heller hele døgne kvalme.hehe..

Blir eg for sulten, mett, trøtt eller sliten e d gjort!

Kjenne eg lukten av feit mat,som burgere osv blir eg super dårlig.hehe.

kan ikkje huske eg reagerte så tidlig på lukter med snuppa.

og trøtt ja, herlighet, klarer å holde ut t snuppa e i seng må då flata eg ut på sofaen.hehe..

kan ikkje bare slappe av no som når vi var førstegangs, de små krever sitt!

eg og mannen hadde fri på lørdag,då va snuppa hos mormor. sku gjøre så masse gøy, endte opp m at eg sov halve dagen;)

 

kjempe kjedelig for deg at du kjenner bekkenløsningen allerede, får ikkje håpe du blir veldig plaget.

snek litt inne på 3tri igår for å sjå om eg såg nokken som va på 1tri m oss sist, og der va d flere som satt i rullestol å greier. d må være grusomt!

 

eg e faktisk kjempe optimist denne gangen, har ikkje vert redd en dag. eså merkelig.akkurat som eg bare vet at dette ska gå fint!!!får håpe d stemmer!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er ikkje bare-bare å gå gravid med en liten en i tillegg merker eg...:) Er glad eg ikkje er så plaga som deg med kvalme.

 

Har ingen planer om å havne i rullestol eg då:P Med gutten vår begynte eg å kjenne BL da eg var 10 veker på vei, og eg klarte meg greit igjennom heile sv.skapet. Var ikkje sykemeldt meir enn 50 % den siste mnd, bortsett fra det så jobba eg dei vanlige vaktene (80 %) Men denne gangen har eg jo ein på 1,5 år i tillegg, så eg har ikkje noke mål om å holde ut i jobb heilt til termin. Men føler meg litt pinglete - 8 veker på vei, jobber 2 dager i veka, og allerede sliter eg med bekkenet.. Men det er jo ikkje min feil då...

 

Eg var litt engstelig for 3 veker siden, då fekk eg nemlig litt lyst rosa på papiret da eg var på do, men siden eg har fått fleire symptomer etter det, og det ikkje har blitt noke skikkelig blødning, så har eg valgt å tru at det er noke ufarlig og at alt er bra. Har ikkje noke lyst til å ta innvendig UL, og vil heller leve i troen på at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt e nok i skjønneste orden ellers hadde du merka d!!

ka jobber du m?

Eg jobba m utagerende ungdom,så eg skal omplasseres no. usikkert om d blir i full stilling som e 64%sidn eg egentlig går natt,eller om d blir deler av stillingen og resten svangerskapspenger.

eg skal hvertfall over på dagarbeid ein an plass.

 

jammen e vi heldige som blei gravid igjen så fort begge to, heilt utrolig asså!!!!:)

folk ble jo sjokka her når de hørte d.hehe

 

no e d bryllupet somstår i fokus,like greit sikkert,sidn eg då ikkje får tid å bekymre meg over d som skjer inni magen.

no e d heller angre ting eg bruker hjerneceller på.jammen masse småtteri som ska i orden.

heldigvis kan kjolen min fiksesså eg slippe kjøpe ny!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sist var eg jo ikkje i tvil om at eg mista, så eg er ikkje så bekymra no lengre :)

Jobber på ikea eg, så det kan bli litt tunge løft (har klart å lyge meg unna de så langt:p) og stressende dager, men satser på at det går greit. Har ein super sjef som ikkje veit ka godt han skal gjere for meg:)

 

Jupp, vi var kjempeheldig! Tenk på de som går mnd etter mnd og prøver etter en SA... det må være kjipt. Har ikkje fortalt det til så mange vi, men de vi har fortalt det til har blitt litt overraska ja. Det beste med at eg har termin i feb er at bestevennina mi har termin 1 mnd før, så da kan vi kos oss i permisjon i lag :)

 

Ja, du er heldig du, som har et bryllup å planlegge. Har en samboer som ikkje vil gifte seg enda eg, men før eg blir 30 skal eg være gift (5 år til). Så bra at kjolen din kan fikses på da, hadde vært litt kjipt å måtte kjøpe ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig,alltid kjekt å ha permisjon sammen m nokken.første 6mnd m snuppa hadde eg aleine. tiden gikk jo, men savnet spesielt nokken å gå turer m.

 

gleder meg kjempe masse til bryllupet.hadde blit super stressa om eg måtte kjøpe ny kjole, kunne ikkje bli nokken andre enn den.

hehe.. trodde folk va sprø somsa de bare fant en drømme kjole utav hundrevis, men d e jammen sant.

Du har endå tid å bearbeide typen,5år e ok d då. tenke han snur ein plass ¨på veien.d gjorde hvertfall min.hihi=)

 

I dag ska eg avgårde å kjøpe seaband,orka ikkje å være super dårlig kvar morning og dag lengre.så må prøve alt somprøves kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...