Gå til innhold

nærmer meg 2 timester nå :)


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

er 10+1 i dag..gleder meg til å komme over til 2 trimester..di første 12 ukene er anspennte uker...gleder meg til å kjenne liv..er dager der jeg føler meg tom,flere som har d sånn inni mellom..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Ja, nærmer seg 2 tri da man kommer over uke 10 ja:) er selv idag 11+5:) så hopper snart over:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. kjenner det stikker litt av misunnelse ;) Er 9 uker på vei og synes tiden går fryktelig tregt! Gleder meg til 2. tri! Kos dere der inne, så håper jeg at jeg kommer etter om ikke alt for lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er også 10+1 i dag. Veldig klar for å hoppe over til 2.trimester nå jeg også, da kan man liksom slappe litt mer av, og ikke minst fortelle den gode nyheten til litt flere enn bare de aller aller nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d er noe rart me di 12 ukene..alt føles mye tryggere når vi er over di :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg venter veldig selv, er i dag 11+4 så det er heldigvis ikke lenge til! Men jeg synes heller det ikke var så lenge siden jeg rundet 10 uker så det går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre MC81.

Jeg er 9+6 og gleder meg enormt til å kommer over i 2 trimester.

1 trimester er alt så usikkert og hemmelig. 2 trimester skjer det jo litt mer, og man er "ordentlig " gravid. Magen kommer, man vil kjenne liv i stedet for å lete etter symtomer, og hele verden vet det. Man vil få vite kjønnet om man vil. Åhhhh gleder meg til å komme over til 2 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...