Hormonella:0) Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Det må vi jo ha...jeg har iallefall bestilt endel ulltøy nå. MEN....jeg synes ulltøy er så utrolig dyrt!!! Bestilte 3 bodyer,2 strømpebukser og en tynn lue... det kom på over 900 kr!!!!! Dette kjøpte jeg i str 50 (Hadde kun 50 eller 70),og babyen vil jo vokse ganske fort ut av dette...tør ikke tenke på hvor mye penger som kommer til å gå med til ulltøy etterhver.... Vet noen om noe sted dette er billigere?? Vet sparkjøp har den Tom&Trine serien,men det er kun større størrelser. Har dere kjøpt vinterdress også??evt hvordan type og hvor fant du det? finner ikke det jeg....
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 hei, jeg jobber på cubus og kommer derfor til å hamstre ullundertøy til babyen der.... er ca 119 for hver del, er mye dyrere enn vanlig bomull men er jo også av helt annen kvalitet. Men det er i allefall vert d, men 119 kr per del er ikke så dyrt da:) så du vet det til videre handling:)
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Jeg synes ullundertøyet de selger på Lindex er av veldig god kvalitet. Koster vel rett over hundrelappen per del, tror jeg :-)
Løvemor07 Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Ja jeg har kjøpt en liten hel ulldress til knøttet + noe gode strømpebukser fra Janus i str 50 som sitter så godt på bena;-)) var så heldig å komme over en butikk som skulle legges ned jeg da og hamstret det jeg kunne:-)) Jeg bruker veldig mye ulltøy til barna mine og har prøvd både dyrere og mindre dyre merker, og faktisk så har jeg landa på cubus sitt ulltøy:-)) Det klør lite og er veldig slitesterke. Dessuten har cubus 20% på ulltøy med jevne mellomrom og da shopper jeg. Er utrolig mange fordeler med ull, det varmer jo selv om det er fuktig og trengs ikke å vaskes så ofte som bomull, men behovet avhenger nok litt av hvor i landet man bor. Her på Lillehammer er det jo lang og kald vinter, og jeg ser at mitt ønske og behov for ulltøy og strikkaklær til jul og bursdager er mye større enn for søstra mi som bor i Stavanger. Gullull er et annet fantastisk merke som tåler mye, men de har en fantastisk pris også da:-))
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Janus på Bogerud koster 149,-pr del og er kjempegode.Cubus er også veldig bra. Jeg bruker mye ull på barna, og det er verdt hver ei krone. Lille lam.no har også fantastisk kvalitet. Har handlet en heldrakt der.Nydelig. Iris på helsekost foretninger er også god kvalitet men koster litt da.
Hormonella:0) Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har jobbet i barnehage i 10 år...så jeg vet hvor bra ull virkelig er. Derfor jeg er så bestemt på at dette SKAL babyen ha også...ingenting er som ull. Men synes bare det er så dyrt...men da lønner det seg sikkert å sjekke ut cubus og lindex neste gang. Takk )
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 skal skrive inn innlegg neste gang vi har 25% på ulltøy på cubus, men må vente til mer av ulla kommer inn i butikken. No som sikkert skjer i september:)
emida Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Har tenkt mye på dette jeg også. Så takk til jentene som tipset om Cubus og Lindex:))
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 www.lillelam.no har masse fint, skal bestille der. Aner ikke pris bare kjøper, pappan betaler:o) Men tror de har salg der. Sånne kjede butikker har vel billigere ull tror jeg. Barne klær av kvalitet er dyrt, kommer til å kjøpe reima dress, den er jeg så fornøyd med fra nr 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå