~Simelisa & Marina~ Skrevet 24. juni 2007 #1 Del Skrevet 24. juni 2007 Huff... da kommer morgendagen for stormskritt og vi skal til skrekkenshus Haukeland Sykehus og KK imorgen til en ny samtale om keisersnitt... Jeg er helt ødelagt og kroppen min er sliten og jeg er stiv i nakke og rygg, samt at bekkenet ikke er godt... De siste to ukene har vært knallharde og det sliter veldig på meg, min mann og mine barn. Har ikke sovet noe spesiellt i de ukene som har gått og når jeg har sovet, så har jeg vridd meg fra side til side eller drømt vonde drømmer som stadig vekk handler om overgrepet eller noe som innbefatter overgrep:o( våkner med ar jeg griner eller begynner å gråte.... Må i samme farten nevne at jeg er den ene gravide som det ble laget en artikkel om i Dagbladet.. Jeg gruer meg så vanvittig om jeg skal få nok ett avslag til tross for artikkelen og mye arbeid fra min side om attestasjoner fra lege, psykolog og samtalepartnere på senter mot incest, håper det kan hjelpe meg på, slik at jeg kan få nyte resten av svangerskapet og klare å få roen og freden slik at tryggheten rundt fødselen/forløsningen er hos meg... Fikk beskjed om å skrive hvorfor jeg ville ha KS fra den overlegen jeg var til og hvordan jeg ville ha den vaginale fødselen min, jeg har skrevet hvordan jeg vil ha det rundt forløsningen ja... er frustrert og stresset og veldig nervøs, måtte bare øse ut litt frustrasjon her... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9676706-gr%C3%B8ss-og-gru-o-samme-som-ks-debatten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinesaga Skrevet 26. juni 2007 #2 Del Skrevet 26. juni 2007 Kjære deg. Jeg får vondt i hele kroppen når jeg leser din historie. Ved veldig mange andre sykehus ville dette aldri engang vært et tema, men helt opp til deg å avgjøre hvordan du ønsker å føde. Dette er noe av det mest arrogante jeg har lest i forhold til fødsel og medbestemmelsesrett. Jeg håper at alt har ordnet seg for deg og ønsker deg av hele mitt hjerte lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9676706-gr%C3%B8ss-og-gru-o-samme-som-ks-debatten/#findComment-9694318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå