Gjest Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Noen som har denne? Vet hvor jeg kan få kjøpt den?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Her: http://www.babyjogger.no/ Dama som importerer er kjempehyggelig og hjelpsom. Bare ring henne. Nettsiden er ikke så veldig oppdatert.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 har nettopp lagt ut annonse på Finn ogt spm om pris her inne. annonsen er nok ute om en time eller to. dreamer design brukt i fire mnd til 3500 med regntrekk og fleecepose...... vil fortsette å være anonym her inne så sign uten nick, ring 928 35635 hvis du er intr ; )
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Takk for svar:) Dreamer design er vel beregnet til bybruk..? Jeg ønsker meg en joggevogn som er fin i terrenget, skogsstier og til å jogge med. Har fått anbefalt babyjogger3 eller den joggeroo-modellen/Q-serien. Hvorfor selger du? Sjekket nettopp Finn, men annonsen var ikke kommet ut ennå
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 selger fordi jeg trenger tvillingvogn etterhvert, kan heller ikke gå så tøffe turer lengre.........vil selge den mens den fortsatt er ny. har vært superfornøyd, gått mye i skog, har en liten slalombakke og smale stier på runden min. den er veldig lett å trille og manøvrere. kan lett kjøres utenom stier i lyngen for kortere distanser. sjekk hjemmesiden: www.dreamerdesign.net eller ring meg : )
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 her er finnkoden: 10469680 jeg fikk denne anbefalt da jeg ville ha offroadvogn, det er selvfølgelig fast fremhjul og 16".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå