Gå til innhold

Reductil hjalp ingenting! Nå har jeg fått xenidal, men det virker helller ikke...


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg da?

 

Jeg har gått på en hard slankekur en gang før, eurodiet, den er dyr, ensformig og ...sa jeg hard?? Da jeg sluttet på den gikk jeg opp alt igjen (nesten 30 kilo) på kort tid, så da var jeg like langt..

Så fikk jeg barn (uten å legge på meg, faktisk, men jeg er jo godt polstret i utgangspunktet da..) Etter endt amming, syns jeg at nååå, men nei.

 

Mannet meg opp og gikk til legen, for jeg klarer ikke dette alene. Fikk reductil, og etter 1 1/2 mnd uten å miste ett gram, fikk jeg xenidal istedet.

Føler jeg mister helt motet jeg, syns ikke det hjelper noenting, har prøvd dette to uker nå.

Denne gangen skulle jeg klare det ved en "gradvis omlegging av kostholdet", men jeg mister jo helt motet..

Noen som har noen tips?

Huff dette ble langt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he,he, ja kanskje jeg må dra meg etter håret til et sånt kurs..

Usj, tenkte jo jeg skulle klare selv, men denne "motivasjonen" er skjøre saker, og forsvinner ned i godteposen litt for ofte er jeg redd... (flau)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå på kur. Endre livet ditt, og tankemåten din i stedet. Du trenger ikke godis hver dag, en dag i uka er nok. 20 minutter trim om dagen er nok til å holde hjerte og karsystem i reltativt god orden! Selv er jeg flink 6 dager i uka og skeier ut på lørdag. Da er det vin og potetgull, kosemat og sjokolade. Og jeg har klart å gå ned 8,4 kg på 9 uker på den måten. Jeg lider ingen nød og trives med meg selv og det jeg faktisk får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det ikke travelt, er "bare så mye som kommer i veien..." hver dag..hrmf..

Er en svak sjel er jeg redd, gomler det jeg har i huset, og det kommer stadig noe nytt i hus....huff, svake menneske, det er meg..

 

men jeg skal gjøre alvor av å komme meg mer ut på tur altså, og jeg har ein slik fin ein som står i kjellern... en sånn trim-maskin jeg "måtte" ha sist jeg dreiv å stressa.. er lettere å komme igang nå når kveldene er lyse å alt det der, men er jo liksom ikke heelt suupermotivert, er mer at jeg føler jeg må, liker ikke meg selv lenger..

 

-egentlig skulle jeg hatt en sånn sinna trener, som stod og brølte inn i øret mitt hver gang jeg putta no' i munen, eller satte meg ned i sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...