Maren-mi Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 .... lurer på om den kan være skadelig for babyen min !?????? Faren min sa nemlig, da jeg kom hjem ikveld, at den er så sterk at den er nesten forbudt !!! Da ble jeg redd da :-( Hvorfor i granskauen sa han ikke noe om det først da !!!! jeg brukte ikke så mye, og bare en gang, men strøk på under ørene og på underarmene, og akkurat der er det jo veldig tynn hud.... NOEN SOM HAR KJENNSAKP TIL DEN GJENNOM SINE MILLITÆRKARER ???
Nennan&Theo Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Det enda jag vet är att det inte finns några myggoljor (som är effektiva) som kan användas av gravida, eftersom myggmedel är bekämpningsmedel. Men , en gång skall inte ha så mycket att säga - gör det inte igén bara! (Jobbar på apotek och får mycket frågor om detta) Har också läst om en studie i afrika där det gavs MYGGA till gravida och det skall ganska mycket till för att det ska skada... Men jag vet inget om djungelolja men går ut från att det är samma regler för den som andra myggoljor. Ring giftinfo om du är osäker!! Lycka till!
LynxLynx Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 hvis du orker lukta så er tigerbalsam genialt for å holde myggen unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå