alvis Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Endelig ferie. Imorgen drar vi til Finland og blir der i 2 uker. Vi skal besøke Muminlandet og gleder oss veldigt. Gutten vår på 2 år snakker om Muminlandet hele veien. Noen som har vært der?
Tante Sofie # Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Heisann! Vi har ikke vært der, men har veldig lyst til å dra! Hvor mye regner dere med at det vil koste? Fly - overnatting osv? Skal dere sove i Mumudalen da?
alvis Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2007 Vi drar med flyg og skal på i Helsingfors hos slektinger. Fly tur retur for to voksne+ et barn kom på ca 6000 kr (norwegian+finnair) fra Stavanger til Helsingfors. Miminlandet ligger ca 20 km fra Åbo. Vi skal kjøre fra Helsingfors till Åbo, tar ca 2 timer. Vi betaler 150 euro for en natt på hotell i Åbo og to dager i Muminlandet. Det finnes ganske gode pakketilbud med båt+hotell+ biljetter til Muminlandet. Dvs du må ta båten fra Stockoholm tur/retur Åbo og bo på hotell i Åbo eller Nådendal. Priset på det er ca 3000kr for to voksne og to barn. Eller du kan leie hytte i området rundt Åbo og da får du ganske billig overnatting. Hadde jeg bodd på østlandet hadde jeg nok kjørt till Stockholm og tatt båten derfra till Åbo.
Tante Sofie # Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Hørtes GØY ut! Har du en internett adresse jeg kan gå inn på? Er spesielt interessert i det med båtpakken:-)
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Vi har bestilt båtpakke med silja line for 3500 for 2 voksne og 2 barn. www.silja.no. Fra stockholm-Åbo + 1 natt på spa hotell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå