Gå til innhold

Muminlandet...imorgen drar vi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ferie. Imorgen drar vi til Finland og blir der i 2 uker. Vi skal besøke Muminlandet og gleder oss veldigt. Gutten vår på 2 år snakker om Muminlandet hele veien. Noen som har vært der?

Skrevet

Heisann!

Vi har ikke vært der, men har veldig lyst til å dra!

Hvor mye regner dere med at det vil koste? Fly - overnatting osv? Skal dere sove i Mumudalen da?

Skrevet

Vi drar med flyg og skal på i Helsingfors hos slektinger. Fly tur retur for to voksne+ et barn kom på ca 6000 kr (norwegian+finnair) fra Stavanger til Helsingfors.

Miminlandet ligger ca 20 km fra Åbo. Vi skal kjøre fra Helsingfors till Åbo, tar ca 2 timer. Vi betaler 150 euro for en natt på hotell i Åbo og to dager i Muminlandet.

Det finnes ganske gode pakketilbud med båt+hotell+ biljetter til Muminlandet. Dvs du må ta båten fra Stockoholm tur/retur Åbo og bo på hotell i Åbo eller Nådendal. Priset på det er ca 3000kr for to voksne og to barn.

Eller du kan leie hytte i området rundt Åbo og da får du ganske billig overnatting.

Hadde jeg bodd på østlandet hadde jeg nok kjørt till Stockholm og tatt båten derfra till Åbo.

Skrevet

Hørtes GØY ut!

Har du en internett adresse jeg kan gå inn på? Er spesielt interessert i det med båtpakken:-)

Skrevet

Vi har bestilt båtpakke med silja line for 3500 for 2 voksne og 2 barn. www.silja.no.

Fra stockholm-Åbo + 1 natt på spa hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...