Gå til innhold

Må nok forlate dere...igjen :o(


Sommerfulgen

Anbefalte innlegg

Ikke kraftigere blødninger i dag, men det tvil om hva som kom ut tidligere i dag. Skal uansett ta nye blodprøver i morgen, men er sikker på at en sa da blir konstantert!!

 

Lykke til videre folkens. Krysser fingrene for at jeg er tilbake på 1 tri. snart. Nå står full utredning for tur og alt som kan taes for å få dette til å gå bra!!

 

Takk for at dere er så herlige her inne!! Godt å ha noen å dele det med, bortsett fra mannen :o)

 

Er det forresten noen som har hatt mange sa`er som har fått noe "medisiner" eller annen form for "hjelp"? Skal til legen på onsdag, så da kan jeg jo ha med en liste på ting jeg gjerne ønsker?!?! Vi skal være 100% forberedt på neste el, godt det da er ferietid ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

d var leit å høre!!!!!!!!!!!!!!

Håper du snart er tilbake igjen her inne hos oss!!!

kor langt på vei var du?

eg hadde en SA i uke 14 i mars,så vet kossn d føles. har ikkje fått noe medisin etter d.

men kan trøste deg m at eg ble gravid 1 pp etter SA, så d trenge ikkje ta lang tid før du e tilbake her.

 

masse lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 7 uker i dag, men dette er nå min 7 sa på 2 år og det begynner å bli ganske tøft. Har gudsjelov en datter på 3,5 fra før, men når man veldig gjerne ønsker, ja da gjør dette veldig vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp blitt gravid etter at jeg har vært til utredning. Har selv hatt 2ma og 1sa. Jeg går på en dose på 4 mg folat daglig, samt at jeg har begynt på crione(progesteron) i dag og skal ta dette de 12 første ukene. Begge disse preperatene er resept belagt. De fant ikke noe galt med meg. Har vært til to innvendige ul, tatt mange blodprøver og hatt en hysteroskopi. Har selv to barn fra før med samme partner hvor det ikke var noe problemer i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...