spurvemamma Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Har kjøpt en slik freestyle m bag. Ser at en del ikke er helt fornøyd med denne. Hadde egentlig lyst på EW men ingen butikker som fører den her. Har heldigvis en Simo fra 2003 som reserve hjemme, tenker Quinnyen blir mest brukt v turerosv da Simoen ikke lenger er så enkel å slå sammen. Er den såå håpløs?
Nær mamma Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har sett at mange her inne klager på Quinny Freestyle.. Skjønner ikke helt problemet med den, for vi har vært veldig fornøyde! Liker at barnet kan sitte mot deg når du triller, og at sportsvognen kan legges i full liggestilling. Det er god plass til Voksipose/Skinnpose og Skinn i bunn, og kalesjen dekker barnet ganske så bra.. Dessuten er den lett og stødig å trille! Så håper du synes det samme, da!
Gjest Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 jeg har også vært fornøyd med min freestyle. har bare brukt sportsdelen til "storesøster", men har kjøpt til bag som skal brukes til nestemann!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Bagen er pitteliten, sportsdelen er pitteliten og sitter barnet framover, kan vognen lett velte bakover... Det er en billig drittvogn!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 SLETT IKKE HÅPLØS! Jeg har ingenting å klage på! Har hatt min til lillegutt som snart er 2 år. Vi har hatt dreamibagen og sportsvogndelen. Knallbra for oss. Og setter på bagen igjen nå når nummer to kommer. Det er i passende tid - siden eldtstemann er i ferd med å bli ganske lang. Bekymrer meg slett ikke for om andre er mer fornøyd med andre vogner. De om det. Vår har vært super for oss. Ingen feil, ingen mangler, ikke noe som har gått galt. Den har aldri veltet, og jeg opplever den ikke som spesielt mere "åpen" enn andre vogner. (Ofte det jeg hører!) Vogna er herlig å trille (i alle fall sml med en firehjuls Simo!), lett å manøvrere og enkel. Jeg har plagdes mye med ryggen, derfor er høy bag viktig, det samme er reg.bart håndtak, svingbart forhjul og god kjørecomfort. Alt dette har den. Den er også veldig grei i terreng og snø (lås forhjulet). I løpet av de par siste årene har mange andre produsenter kommet på banen med trehjulinger. Og Quinny har solgt enormt bra av sine før dette. Det har presset prisen kraftig ned. Kanskje folk ser på dette som en negativ trend? Kanskje endel av de andre vognene kommer med mer utstyr/er laget lettere/har gjort andre grep på det Quinny kritiseres for? Det eneste jeg kunne ønske meg er at den var litt lettere, når jeg skal løfte den sammenlagt. Men den veier 16 kilo, og da gjør den jo det...
lifa og Eline Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Vi ahr brukt vognen vår nå i over mnd. de første med dreamybaggen. Kan si meg enig i "nesten" alt som snalla snella skriver om den, Vill ikke bytte vognen i en annen om jeg så hadde fått den gratis. Det jeg er uenig i er at den er tung når den skal løftes inn i bilen. Mulig at det hjelper at jeg har trent på helsestudio i ca. 15 År ( ups har det virkelig blitt så mange år siden ryggen gikk dundas?) for ejg synes den er lett å løfte inn i bilen.
snuppi har blitt storesøster Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 Skjønner ikke hva folk klager sånn over Quinny vogna.. Jeg har brukt den i 1,5 år nå og har vært storfornøyd! Den er er bare en drøm å trille! Synes heller ikke den er spesielt tung, jeg da.. Kan ikke finne noe negativt ved den!
spurvemamma Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2007 Veldig greit å høre at noen er fornøyd også. Det er nok mye smak og behag her som med alt annet. Regner med den vil funke bra nok til mitt bruk og den er nå uansett komt i hus. Takk takk!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har den ikke selv, men har mange venninner som har den og de er kjempe fornøyde. Det viktigste er at du liker den - ikke bry deg om hva anonyme idioter her inne sier!! )
Miamed4mannpåvei Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Er kjempefornøyd med min Quinny. Har bare brukt sportsdelen nå, men skal kjøpe Dreami til baby som kommer i januar. Gleder meg ihjel til Dreamien jeg. Kjøper den av en venninne og hun har bare godt å si
minnimommo Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 genial vogn, har brukt den til lillemann siden han ble født i februar i fjor, først med bag så sporsvogn. Den blir nok brukt til lillebror/søster som kommer i september også, eneste at den bagen blir kanskje litt liten, litt fort for en høst baby, men det problemet tar vi når det kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå