Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Gutten min på 3,5 mnd legger seg 23. det har han gjort hele tiden. Vi har tenkt at dette ville regulere seg selv etterhvert som han ble eldre, men det har ikke skjedd ennå iallefall. Noen som har tips til metoder og erfrainger i forhold til å endre leggetiden litt. Kunne tenke meg at han iallefall la seg i 20-21 tiden. Skjer dette av seg selv med alderen eller hva?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Du kan jo alltids prøve å ta en lang trilletur slik at småen får sove litt i 15-16 tiden for så å holde han våken frem til kl.20. Da vil han nok være ganske så trøtt. Vi har problem med å holde småen våken frem til kvelden kommer. Tror det lengste han har vært opp er til kl. 20.
stormgutt + soljente Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Du kan jobbe deg gradvis nedover med å legge han et kvarter tidligere hver kveld, evt noen kvelder med samme tid innimellom hvis det går for fort. Det fungerte bra på min førstefødte iallefall. Lykke til!
Brillemamma Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Gutten vår regulerte dette helt selv. Han la seg aldri før vi la oss, og om vi la han kl 19,våknet han igjen kl21 og ville opp...så det var ingen vits.. Men rundt 3-4mnd alderen begynnte han å ville legge seg tidligere. Først ble det i 22 tiden, så 21 tiden, så 20 og så 19.. Så nå er han klar for sengen når kl er 19, og da sover han til kl7-8 dagen etter.. Han er nå 9mnd og har lagt seg kl19 siden han var 5mnd.. Jeg tror nok din også vil regulere dette etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå