Gå til innhold

November: I dag var vi i bassenget for første gang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt treg jeg, men fy så moro det var:) Guttebassen storkosa seg i vannet. Og sovna med en gang bilen begynte å rulle:) Ikke ille det heller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da :-)

Vi har ikke vært i bassenget enda...Snuppa elsker å bade,så jeg får ta henne med snart:)

Skrevet

Ja han her er også veldig glad i det. Og siden det ble så som så med vasken etter bassenget, så bada jeg han til kvelds, og da var han veldig ivrig når han så baljen sin:)

Skrevet

stor stas med basseng ja! kjøpte et sånn med tak, genialt! Glede meg til han kan sitte da, blir sikkert enda bedre!

Skrevet

Hva slags basseng var dere i? Sånn svømmehallbasseng, eller sånn lite utebasseng?

Skrevet

Kjempemorsomt med vann, ja. Vi må bare dra på ferie til et sted med basseng!!

Det er fint å ha øvd på å dykke på forhånd, tuppa vår blir ikke redd dersom store barn spruter osv.- er vant til å få vann i ansiktet. Jeg synes det mellomstore bassenget på frognerbadet er perfekt når vi har sommervarme her i oslo.

Kos dere.

Skrevet

Vi var i Badeland ja:) Veldig moro. Hadde ikke prøvd å dukke noe på forhånd. Men det var også veldig rolig der når vi var der. Søndag formiddag og go-værsdag, så det var ikek mange sjelene nei.

Noen som har hatt de e litebasseng?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...