Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #1 Skrevet 24. juni 2007 Hei. vi har en gutt på 3 uker og 4 dager. å både jeg og mannen min har veldig lyst på sex. hva kan skje om vi har sex nå. jeg blør ikke har bare litt utflod... er det farlig???
Kondis som en murstein Skrevet 24. juni 2007 #2 Skrevet 24. juni 2007 Fikk beskjed om å bruke kondom de første 6 ukene... Men jeg hadde null lyst da, hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg har så lyst det er bare det... Men ingen kondom i hus... er litt redd for at det skal gjøre vondt...
Kondis som en murstein Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Gjorde det for første gang nå 3 mnd etter fødsel. Var ikke vondt, men var litt "redd", hehe... Bare ta det pent og rolig ) Litt skummelt med den *hoppe av i svingen* også... Løp til en bensinstasjon ;o)
stormgutt + soljente Skrevet 24. juni 2007 #6 Skrevet 24. juni 2007 Kondomet er vel først og fremst fordi det er større fare for infeksjon mens renselsen pågår. Dette gjelder for både han og henne fikk jeg høre etter fødselen. Ellers er det ingen fare å ha sex så lenge lysten er der. Kan også være greit å ha en glidekrem eller noe å smøre med. Du kan være litt tørr der nede og da kan det jo også bli litt ømt. Kos dere!
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #7 Skrevet 24. juni 2007 å det er ikke farlig og bruke en glidekrem altså???
suseduse Skrevet 24. juni 2007 #8 Skrevet 24. juni 2007 vi hadde sex 4 uker etter fødsel, men man må bruke kondom for er fortsatt i renseperioden, og stor fare for infeksjon! nøye med god hygiene! jegsyns ikke det var noe tess, var litt for vid fortsatt, men hadde veldig lyst.. fikk da bare angst for at underlivet mitt var ødelagt, og det samme med sexlivet.. men det gikk tilbake til det gamle igjen etter noen mnd
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2007 #9 Skrevet 24. juni 2007 Det var godt å høre. ble nesten redd når jeg leste nedover her =) hihi. ok da vet jeg hva jeg skal belage meg på =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå