Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en kollega som er tilknyttet Aleris og hun har ikke fått satt i gang med prøving. Det fordi hun må måle blodverdier 2 dag mens og at de sier at ut ifra resultatet av den, kan se om de vil bli egg eller ikke..?? Jeg har selv en datter etter IVF og har en MA og ett mislykket søsken forsøk bak meg. Hun spurte meg om jeg hadde målt blod verdier med mine forsøk, og det har jeg ikke gjort, jeg tilhører Ullevål. Men om det er sånn at de utifra blodverdier tatt fra 2 dag mens kan se om det er vits eller ikke, så er det jo rart at ikke alle får dette tilbudet? Er det noen som kan noe om dette???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9674853-ang-m%C3%A5ling-av-blodverdier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok 42 ja. Hun kunne ikke skjønne hvorfor hun ikke bare kunne få sette i gang med nedregulering og stimulering som "alle andre gjør". Men det er jo helt utrolig at de kan finne ut av alt dette. Får bare håpe at det ordner seg for henne. Jeg ble litt klokere iallefall ,så takk for at du svarte.

Huff ja når du sier det. Jeg har tatt prøven men det var jo så lenge siden og da tok jeg de bare en gang... tenkte at denne prøven hadde ikke jeg tatt... men du har helt rett jeg har tatt den. Dvs at jeg fikk rett verdier med en gang og med henne så har det ikke stemt ennå. Nå er jeg enda klokere:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...