Gå til innhold

Følelse av udugelighet


Labambie

Anbefalte innlegg

Noen andre som har den? At uansett hva du gjør så er det ikke bra nok,og du skulle så gjerne ha gjort så mye mer? Jeg går snart på veggen.. Jeg kjenner tårene trille nedover kinnene når jeg skriver dette.. Jeg er så glad for å være gravid,men samtidig så er jeg så forferdlig trist og lei og alt bare kjennes som kaos inni meg.

Er såvidt jeg orker gå på jobb om dagen,og husarbeid... veeeel,det blir ikke no for å si det sånn.. Jeg synes så synd på typen min, jeg ønsker jo han så mye bedre enn det her.. Ikke blir det no på han, og ikke

har jeg noe å gi på noen som helst måte. Jeg vil helst bare være inne og sove. Det er det eneste som hjelper.

Jeg er 8 uker nå,tenker at ting blir bedre når jeg runder uke 12..

Noen andre med lignende erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann....

Jeg har det også likedan,føler alt vokser over hodet på meg.

Rot og støv overalt,fungerer ikke så mye som jeg vil på jobb.

Er så vant til å fungere effektivt at jeg ikke helt takler den følelsen det er å ikke gjøre det. Men er jo verdt det da :-D,den lille spiren.

Mannen min kommentere ofte at jeg ser så elendig ut, kvalm hele tiden og svimmel. Når kvalmen kommer blir jeg veldig innesluttet og det er da han ser det på meg.

Er 6+3 i dag og jeg ser også frem til uke 12, har en forhåpning om at da blir alt bra. :-D optimistisk

Et forslag er å kanskje prøve å gjøre det om morgenen, du er kanskje ikke så trøtt å sliten da :-D Fungerer på meg. Men merker mannen min er redd for at noe skal gå galt når vi har sex, han er veldig forsiktig.

 

Lykke til til dere :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det likedan, utrolig slitsomt og jeg synes synd på mannen min i tillegg til alt annet. Ser frem til uke 12, og håper alt blir bedre da, og takk og lov for at ferien start starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...