Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk et mega tilbud vi da. med ei som nylig hadde fått babys, og ville selge alt sitt, som var nesten HELT nytt.. og så kjempe fint ut.. så vi fikk barnevogn simo combi, vugge, bæresele, vippestol, trestol, stellebord, termopose, dyne, bilstol ++ ALT TIL 5000,- .. heh, så vi klarte ikke gå ifra det tilbudet nei!

Vi har ikke kjøpt enda, men bestemt oss for hva vi vil ha. Som deg har jeg hatt MA, og vi bestemte oss for vogna sist jeg var gravid. Det blir nok en Teutonia Fun CS duovogn, tenker jeg. Vi trenger noe som er lett å bære opp to etasjer, og det virker denne å være, og så virker den lett å trille og som en vogn vi kan ha en stund. Så gjenstår bare å velge farge. Men vi har jo god tid. Gleder meg til å kjøpe den og bruke den :D

Vet ikke om vi valgte rett vognen for vi bor i 4 uten heis! men kommer bare til å ta med bagen opp og ikke hele vognen,blir nok tungt etterhvert,men,men...jeg hadde bestemt meg for lenge siden for Simo,er vel litt gammeldags og tradisjonell jeg..... Vi får heller evt kjøpe en til, uansett så er det ikke sikkert vi kommer til å bruke bagen når sommeren kommer. Vi får se.......

Skal ivertfall bli spennende å se...........

Annonse

DET er ikke enkelt.. Må nok ha en søskenvogn vi da... Blir 17 mndr mellom våre to, så eldstejenta vil vel fortsette å sitte i vogn... Enklest hvis jeg er alene med begge, så får jeg trilla tur med dem:)

Men åssn type vogn er uvisst.. Veit hva jeg IKKE vil ha hvertfall...

Nei har ikke kjøpt vogn men har så og si bestemt meg hvilken vogn det blir. Tenkte eg skulle gå i helgen å skjekke priser og diverse - om eg får tid. Men har god tid egentlig så om det blir om noen uker så får det bare være slik. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...